STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Temu Bual Jawatan Pembantu Kewangan W17

Friday, May 10, 2013

Temu Bual Jawatan Pembantu Kewangan W17



selamat tengahari semuanye !!

hari nie aku sendiri tak tahu nak kate happy ke idok bile dapat panggilan untuk temu bual jawatan nie...
untuk makluman korang... ini hanyalah jawatan sementara sahaja...
untuk menghabiskan cuti aku nie.. 
cuti yang panjang... dan tidak pulak aku tahu penghujung untuk cuti aku nie...

beberapa hari yang lepas... apak aku ade suruh aku menyiapkan resume siap-siap...
bak kate mak aku... mase sekarang nie.. aku memang daa kene ade resume daa...
tp, aku pelik laaa.... aku yang patot beriye-iye kan... tok sediakan resume ke ape semua...
tp, yang lebihnye.. parent aku je... almaklumlaa.. anak die nie memang... suke buat kerje sambil lewa tau...
hehehehe... :) ampun yaa ibuk... :)

mase apak aku suruh aku buat resume tu... 
aku baru je nak buat... my besties forever and ever datang umah.... saje je... lepak-lepak...
eh, die daa tukar warne kereta.... hahaha... sampai aku sendiri tak cam kereta die...
memula, aku dapat tweet dari Bella... katenye die nak datang laa kan...
lepas tu... aku suruh laa die text aku kalau die daa nak sampai ke ape kan...
sebab time tu aku pulak tengah melayan cerite AWAN DANIA THE MOVIE dengan adek aku..
so... aku takkan perasan laa kalau die reply tweet aku tu kan...
that's why laa aku suruh je die text aku je... :)
tau-tau je die kol aku.... siap cakap macam gangster lak an...

" weyh !! aku nak sampai rumah ko nie... bukak pintu cepat.. aku akan sampai rumah kau dalam 30 saat "

memulanye... aku ingat 30 saat tu, macam 30 minit je laa kan...
lepas aku letak tu... ayat si Bella nie terngiang-ngiang kat telinga aku nie haa...
30 saat ~~~ haa.. gitu... terus aku bangun and amik kunci.. terus bukak pagar rumah...
and die pon sampai dengan kerete die... and biase laa girl kalau jumpe cenggane lak kan??
peluk-peluk, cium-cium... hahaha... :)

okeh... lepas tu.. kitorang borak-borak.. sambil borak-borak tu...
aku buat jugak laa resume aku...
aku amik un resume mase aku nak mohon tempat LI aku dulu....
hehehe... pakai yang tu je... siap speaking lagi tau....
yang aku tau... lepas apak aku balik je... aku kene serahkan resume tu kat apak aku....
soft copy je laa... sebab die nak check dulu kan...
malam tu baru die check.. and die kate kenapa dalam bahasa inggeris... hahaha.. :)
lalu... apak aku menjadi google translate... die translate kan semua yang ade dalam resume aku...
kepada bahase melayu... hahaha... lepas tu.. print....

bile daa hantar resume tu... apak aku asyik laa tanye samada aku dapat tak panggilan dari UKM...
sebab resume aku daa dihantar kesitu laa kan...
tp, aku tak dapat-dapat lagi... beberapa hari jugak laa apak aku dok tanye bende yang same je..
sampai aku naek rimas... kengkadang rase malas laa pulak nak menjawabnye kan... :)

and hari nie.... sebelum aku pergi amik adek aku yang Asyraf tu balik sekolah...
aku dapat pangilan... no yang tertera 03........... and dalam pale aku fikir gak.. sape laa yang call nie...
and hati aku jugak berkata... nie panggilan dari UKM nie... and bile angkat... yes!! its true...
memula.. mase apak aku tanya ade dapat panggilan ke tak tu.. aku rase macam tak dapat jee...
tp, bile dapat calling dari UKM tadi... terus semangat aku ade balik... hehehe...

aku dipanggil untuk temu bual tu.. hari Isnin minggu depan...
pada waktu pagi... di UKM jugak laa kan...
and aku harap sangat , dapat laa keje nie...
sementara pon tak ape... buat mase nie... sebab aku nak mencari duit sendiri kan... :)
hehehe... ape-ape pon.... doakan aku ye !!!

bye bye !!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/