STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Emoticon Comel Dari Pidot !!

Thursday, May 30, 2013

Emoticon Comel Dari Pidot !!



Salam Blogging !! hehehe...

di malam hari pulak aku mengupdate entry yang tak seberapa.. :)
lepas sahaja berbuke.. aku terperap duduk di dalam bilik.. hehehe..
sambil membayangkan diri duduk di dalam bilik sauna.. yang suhu nye tak tinggi lagi..
and mampu membuat lemak aku terbakar...
lemak dari hasil aku memakan nasi lemak ayam berempah tadi.. ahahaha....


actually, aku nak cerite pasal emoticon yang comel-comel nie.. hehehe.. :)
hari nie, seharian aku agak moody..
moody dengan siapa ? itu jangan laa di tanye...
yang pastinye.. mestilah dengan orang.. ahahah.. sampai tadi ingat nak carik gaduh dengan Pidot pon tak jadi.. sebab die buat aku tergelak.. hahaha.. tergelak sebab kitorang chatting dalam keadaan yang sangat membosankan.. hahaha...


bende-bende nie sahaja yang buat aku tergelak.. hahaha






hahaha.. itu sahaja laah...
hanye dengan nie saja aku boleh tergelak sorang-sorang...
hahaha.. mentang-mentang aku tak ade emoticon macam nie..
tak pe, tunggu je time aku daa ade S3 ke ape ke okay..
akan ku balas... !! hahaha.. lagi comel laa.. :)

bye bye !!



0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/