STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Berjimba Di JJ Perda Buat Kali Terakhir :)

Wednesday, May 01, 2013

Berjimba Di JJ Perda Buat Kali Terakhir :)


Salam semuanye!!!
di pagi yang hening nie.. aku saje merajinkan diri aku untuk mengupdate..
yeah!! seperti yang di war-warkan di atas...
aku dengan ini, telah menamatkan zaman Diploma aku di..
Politeknik Seberang Perai... hehee..
actually, tak ley nak happy sangat pon.... belom lepas pon lagi kan...
result pon tak keluar lagi....weheee...
tp, kad matrik masih lagi boleh pakai sampai bulan enam nie.. so.. kalau nak tengok wayang pon..
masih boleh dapat diskaun sebagai seorang student okeh.. hehehe..:)
btw, esok parent aku datang Penang... nak amik barang-barang aku kat sini...

sebenarnye, aku sendiri tak tau nak gambarkan perasaan aku bile nak tinggalkan Penang nie..
nak kate aku happy, tak jugak... sedih tu banyak la.. aish!! susah tol!!
hari nie aku meluangkan mase dengan Maria....
kitorang pergi JJ.. hehehe.. kitorang nie ape-ape pon mesti JJ je...
kirenye JJ nie banyak jugak laa berjasa dengan kitorang...
3 tahun kitorang menghilangkan rase bosan di sini je lebih...
hehehe....
sampai bile si mate kecik aku tanye aku merayau mane je... jawapan yang aku bagi...
JJ, JJ dan JJ.. hehehe.. die un naek rimas laa...
sampai boleh cakap yang aku langsung tak bosan dekat JJ tu... hehehe... :)

pergi JJ, kami menyimpang tengok movie....
sebelum pergi JJ, kitorang pergi Jetty dulu... sebab Maria nak belik tiket balik KL...
die balik pukul 1 lebih petang macam tu laa.. tp, kene bertolak dari rumah dalam pukul 11 lebih..
almaklumla.. kalau nak tunggu bas Rapid Penang.. die akan lalu 30 minit sekali...
macam tunggu ape je kan.. hehehe... :)
mase otw ke JJ, kitorang ade laa cakap... pasal semester akhir nie...
kitorang cube untuk membandingkan...
semester nie... Maria tengok satu movie je... movie ape?


satu movie je dalam mase enam bulan...
agak pecah rekod jugak laa... sebab sebelum nie... boleh dikira dalam setiap bulan tengok movie gak la..
hahaha... tipu je kan... ingat kaye ke?

aku pulak dalam enam bulan nie... hanye tengok cite....




hahaha... kan... beza tak dengan Maria... hehehe...
and yang paling latest kitorang tengok cerite kat movie tadi...


cerite nie aku cakap laa.. memang kelakar laa....
KOMEDI SERAM okeh...
hehehe... bagi aku, tang seram tu time mayat tu bangun and bile tengok 'Tok Chai' tu senyum...
hehehe... aku nie paling lemah bile tengok hantu 'gule-gule' tu.. 
paham korang sendiri laa pikir kan.. hehehehe.....
so... cerite yang agak kelakar... selalunye.... kelakar 80%, seram 20%
tp, bagi aku.. kalau ade je 'gegule' tu... 50-50 je laa.. hehehe...
tp, still boleh tengok lagi okeh...


hehehe... pergi laa tengok okeh...!!!

okeh laa... i is penat pulak... nak tidow... esok tak pasal-pasal family aku daa sampai..
aku masih lagi terbungkang.. hehehe.. :)
muax!! sayang korang!!!

assalamualaikum.... :) 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/