STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Tahniah Korang Bebeh !!!

Thursday, May 09, 2013

Tahniah Korang Bebeh !!!

hya korang !!!
hari nie bile aku bukak je twitter je..... sebok dengan kate result UITM keluar...
hahahah... :) aku un jadi excited jugak laa kan...
sebab nak tau result due orang membe aku dengan adek aku jugak...
tp, adek aku nie tak check lagi.. so.. aku malas laa nak tanye kan...
bukan sebab aku tak amik berat pasal die..
aku cume tak nak time aku dapat result nanti... die pulak yang sebok kan.. hahaha.. :)
and aku jugak nak ucapkan tahniah kepada due orang sahabat karib aku...
besties forever and ever laaa.... hehehe..
bcoz, diorang telah un berjaya lulus... atau dengan kate laennye... diorang daa officially akan graduate laa..
eh2, meh aku cakap kat korang... kitorang bertige nie semua baru je habis belajar...
hehehe...
memula.. aku dapat tau result si bella dulu...
itu un sebab aku bukak facebook die...

dengan tertulisnye status die macam nie....
so... aku pon tau laa yang die nie daa berjaya... Alhamdulillah.....
CONGRATULATION BELLA POH !!!

and zira punye result pon aku tau selepas aku bace twitter die.. :)


pon same jugak... daa berjaya !!!
Alhamdulillah... kedue-due besties aku daa lepas daa...
CONGRATULATION ZIRA !!

now... tinggal giliran aku pulak.... hehehe...
aku pulak yang takut... doakan aku lepas semua pon sudah cukup...
Amin... :)

ape-ape pon.. untuk kedue-due orang besties aku nie.. aku nak ucapkan...
tahniah kat korang.. sebab korang daa berjaya... tak sia-sia usaha korang.....hehe.. :)
lepas nie... boleh daa carik kerje or sambung degree kan.. ?? hehehe...
tahniah weyh !!

bye !! :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/