STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Moody Weekend !!!

Sunday, May 19, 2013

Moody Weekend !!!


Afternoon korang !!!


hehehe.... untuk pagi nie... mood aku okeh je...
actually, menagntuk lagi nie...
sebab tak cukup tidow... semalam aku tidow dalam pukul 5 pagi...
sebab panas sangat kan. .... :)

sejaak dari hari Jumaat lagi aku punye mood nie kekurangan....
bile mood aku kureng.. akan effect sendiri dekat family aku....
aku akan menjadi seorang yang pendiam and jugak menjadi seorang yang mudah melenting...
lagi-lagi... apabile orang daa nampak aku macam semacam je kan.. 
bile tengok muke je pon orang daa tau yang kite ni in mood ke... not in mood ke kan...
sendiri tau.. lepas tu pergi tanye... ha.. memang kene boom laa jawabnye !! hahaha..
yang selalu kene macam tu... adek aku... die sendiri tau aku moody dengan siape...
tp, selalu dok tanye aku.. " weyh !! ko kenape ?? "
kadang-kadang, kaki and tangan aku rase ringan je... tp, mulut lebih berhak berjalan dari melakukan... hahaha....
mase aku tengah moody kan.. kalau boleh.. aku tak nak langsung orang tegur aku...
bercakap apatah lagi...

2 hari daa.. pagi aku dimulekan dengan mood yang tak okeh...
petang Jumaat tu.. aku fighting dengan Pidot.. hahaha...
sebab katenye, die nak turun Kajang.. tp, aku tak boleh keluar....
and die terus buat perangai... haish , aku bukan senang lenang duduk rumah ke ape ke...
ade hal kan.. tp, at least bia laa aku pandai drive dulu ke.. senang nanti nak jemput ke ape ke kan...
*windu sama lo*

semalam pon same jugak.... pagi aku x seceria selalu... moody gak...
sebab pagi-pagi daa kene bebel dengan mak aku...
bangun-bangun je mak aku bising suruh settlekan barang-barang basah untuk ddie masak...
sebab tangan mak aku nie elergik laa.. tak boleh pegang sotong dengan udang... so...
aku dengan adek aku laa kene selesaikan... hahaha...
lepas habis biat semua tu.. aku tidow balik... lepas tu kene bebel lagi.. wahaha !!! memang suke laa !!
nak-nak pulak semalam an annyversary parent aku... hehehe.. :)

semalam petang baru ade kat rumah...
still not in mood.. and aku silentkan diri aku... layan je novel GADUH-GADUH SAYANG 
melayan feeling sendiri kan....
and terus apak aku cakap yang kerje yang aku pergi temuduga hari tu.. tak dapat...
keciwa ?? erm... tak laa.. hehehe... hati moody kan... tapi, tetibe je aku rase macam nak menangis ...
still diam sahaja laa.. :)
lepas tu... apak aku mintak aku tolong die vacuum kereta die...
kalau sebijik je tak pe... nie sampai due !!
berpeluh... daa laa nak kemas kereta tu time matahari dok terpacak atas kepala. !! haish !!
tensi... tp, mase buat activity nie aku suke... sebab banyak peluh aku keluar..
walaupun panas and aku tak suke.. tp, aku fikir satu bende je....
owh, lemak aku semakin berkurang !! yeay !!
haa.. gitu.. so.. semangat laa aku nak buat... and mood aku pon berubah... hehehe. .. :)

that night, apak aku ajak pergi Metro Kajang.. sebab die nak belik kasut kerje...
in way ke Metro.. tetibe apak aku tanye... 
" kak, PTPTN bile kene start bayar ?? "
hahaha... huh !! hutang yang satu nie... bile mau bayar agaknye !!
terus aku terfikir nak carik kerje sambilan... huhuhuh...
hutang nie kene segerakan !! bahaya !!!
lepas habis shopping kat Metro, kitorang ke Uptown pulak... hehehe... cuci mate je...
aku pulak dok mengusha blouse trible je... and skirt... hehehe.. and jugak... shawl 2 warne...
aku nie shawl berlambak... tp, pakai boleh dikire... ade je yang belum pakai..
tp, daa sebok nak beli yang laen.. hehehe.....

ok laa.. sampai sini je...  bye bye !!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/