STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Sesi Mangambil Barang !!!

Tuesday, May 14, 2013

Sesi Mangambil Barang !!!

hye korang semua !!!
kali nie.. aku nak menceritekan bende yang berapa minggu yang lepas daa berlalu.. hehehe..
semuanye gare-gare handphone aku yang tak berfungsi untuk mentranferkan gambar ke lappy aku nie ha...
hehehe... setiap kali nak mulekan semester baru..
aku mesti akan mengingatkan parent aku untuk amik aku mase akhir semester... tak kire laa...
sem berapa kan... tp, untuk kali nie memang kene amik laa...
kalau tak, mau aku kene balik Penang 2 ke 3 kali seminggu.. hehehe.. gurau je...
semuanye sebab nak amik barang aku kat rumah sewa...
aku an duduk luar... rumah sewa pulak kan... and daa last semester daa...
so... mesti laa nak bagi untuk junior yang mencarik rumah kan..
takkan aku nak tinggalkan barang aku kat rumah tu... ade je pon.. hehehe.. :)
Maria and Baby, parent diorang amik barang-barang mase dalam minggu exam...
parent aku pulak datang mase, mase awal bulan Mei....
semuanye gare-gare mase minggu menugundi laa... hehehe.. :)
so,,, aku laa yang paling lewat ....
aku kemas barang-barang aku 2 hari sebelum family aku datang...
hehehe... :)


hahaha.. nie adalah barang yang akan aku bawak ke keyyel.. hahaha.. :)
sebelum mak aku datang.. aku amik picture nie dulu...
sebab nak bagi mak aku wat conclusion sendiri samada barang aku nie banyak tak.. hehehe
muat tak nak bawak masuk dalam bonet kereta.. hahaha,,, :)
mase mak aku datang tu.. memang muat laa bonet kete tu...
bile mak aku tanye... samada barang aku nie banyak ke tak?? 
terus aku keluarkan phone aku... tunjuk kat mak aku... hehehe.. :)
terus mak aku buat muke konon-konon terkejut laa kan... hahahaha.. :)

lepas tu... terus suruh parent aku dengan adek beradek aku amik barang aku...
yang apak aku laa jadi mangsenye.. kene angkat yang besar-besar...
kalau tengok gambar tu... yang bakul yang berpenutup hijau tu dengan kotak tu... aku dengan apak aku yang angkat..
kalau nak angkat dengan adek aku yang eyda tu... hurm... sampai esok baru sampai tingkat bawah sekali..
sebab mase angkat bakul yang hijau tu... aku angkat dengan apak aku...
lepas tu.. aku angkat dengan eyda yang kotak tu...
angkat dengan die... tergelak je.. sampai satu tangge.. gelak je lebih..
so... letih angkat barang tu more kepada gelak je laa.... :)
membe aku Syikin tu ade jugak laa tolong... and sempat jugak die berborak dengan parent aku...

tp, yang tak boleh blah nye kan... time membe aku cakap yang die tinggal kat Island tu..
mak aku jadi pening gak laa.. hahah...
memang laa Island kan.. tp, kitorang kat sini.. selalu panggil Pulau...
tp, sejak Syikin masuk... kitorang da gelar Pulau tu Island... hehehe...
macam  tu jugak laa reaksi kitorang mase memula kenal dengan Syikin nie... buat muke pelik bile die kate...
yang die stay Island... hehehe.. :)

#itu laa pentingnye ENGLISH EDUCATION~~#

lepas je selesai amik barang aku.. salam-salam dengan Syikin and the twin... and pergi makan kat mamak..
rembat nasik goreng... lapaq ngat tunggu parent aku datang..
nak pergi makan... membe balik daa kan... hehehe.. :)
time tu Syikin and the twin daa beli makan daa pon... hehehe...
lepas makan... balik hotel.... huh!! heaven gile sampai hotel...

keesokkannye... kitorang merayau laa Penang nie... g Jusco buat kali terakhir...
Komtar... and Island jugak... hehehe.. tp, itu malas laa nak cerite kan...
hehehe.. :)
and the Satruday is coming!! kitorang pon nak balik laa kan...
untuk hari terakhir nie... kitorang makan dekat kedai roti canai depan rumah aku tu...
kedai yang aku dengan membe aku selalu breakfast kalau bangun awal tok ke kelas laa...
lepas tu... singgah rumah sewa jap... tengok pon untuk terakhir kalinye...
lelebih lagi bilik aku dengan Maria.. hehehe.. :)
aku balik tu sebab nak amik Strawberry yang Maria bagi.. sebab tertinggalkan.. hehehe...
lepas tu... terus gi hotel.. untuk angkut barang-barang aku..... naek kereta..



adek ngan ayah aku gigih mengangkat barang.. aku duduk belakang bonet...
wat macam-macam posing tergelak tengok ayah dengan adek aku angkat barang aku...
denda sebab mase aku g hantar barang die balik asrama jugak...
banyak gile nak @#$%^^& hahaha...


ni laa keadaan kereta aku sebelum kotak yang adek and apak aku angkat...
hehehe.. :)

habis je... chou!! tak lupe jugak bye bye dekat abg ensem kat hotel Seri Pauh tu.. hehehe.. :)
ok laa.. that's all.. bye bye.... :)


0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/