STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Pakaian Seragam :)

Thursday, May 30, 2013

Pakaian Seragam :)

Salam Tengahari semua :)
cube korang tengok gambar kat bawah nie... 
Jururawat
Polis
Tentera
cantik tak ? hahaha
sebenarnye , aku terlebih excited kepada kerje-kerje yang memakai pakaian seragam..
seperti gambar yang tertera kat atas....
sebelum aku melanjutkan pelajaran aku di Politeknik Seberang Perai...
and sebelum aku meneruskan pengajian dalam budang Teknologi Makluamat (Rangkaian),
aku lebih meminati, Kejururawatan..
time tu, aku nak sangat meneruskan pengajian dalam bidang yang aku nak tu.. huhuh.. :)
tp, tak kesampaian...
so, aku terus menyambung dalam bidang Teknologi Maklumat (Rangkaian)...
lepas aku masuk sini.. aku ade gak tanam nak masuk Angkatan Tentera Darat kan...
bukan sebab ade pakwe kat dalam tu okeh..
sebab mase memula aku masuk sini.. aku kan baru habis je PLKN tu..
so.. minat kepada tentera nie macam membuak-buak jugak...
masuk PLKN tu pon aku wat permohonan.. hahaha... :)
hahaha.... :) excited punyer pasal laa kan... :)
dalam pertengahan semester pulak.. minat aku  berubah kepada polis...
hahaha.. minat berubah-ubah... macambudak kecik da.. hahaha.. :)
tp, minat kepada polis nie.. tak pernah berubah dari mase aku memula minat.. sampai sekarang nie..
aku sendiri tak tau macam mane aku boleh minat polis nie.. hehehe...
maybe dari apak aku.. hehehe..
mase aku balik kampung... makcik aku sendiri tawar kat aku untuk apply polis...
abang sedara aku pon same jugak.. hehe.. sekarang nie abang sedara aku pon memang masuk polis..
pakcik aku jugak begitu.. hahaha..
bile aku lepak rumah adek nenek aku, diorang suruh aku apply tentera pulak.. hahaha..
sebab, sebelah nenek aku mostly, polis... and sebelah nenek adek aku lak..
mostly tentera and nursing...
maybe sebab darah keturunan nie yang buat aku minat dengan 3 kerje nie.. hehehe.. :)
and aku harap sangat dapat polis nie...
sebab aku apply sesenyap... apak aku un tak tahu.. hahahaha...
okeh laa.. bye bye !!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/