STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: " Jeles laa tu .. "

Wednesday, May 29, 2013

" Jeles laa tu .. "



hye korang :) hehehe...
malam nie aku nak menceritekan pasal ape yang terjadi kat aku semalam  :)
actually, semalam kan... aku ade chatting dengan sorang mamat nie...
tulis dekat info die, stay Penang laa kan...
tp, die chatting dengan aku... macam tak pernah duduk Penang daa pulak...
so... aku bantu laa ape yang die nak tahu kan....
pada mulenye, die tanye dekat aku yang sepanjang aku stay Penang.. aku selalu berjalan ke mana..
so... dengan seriusnye aku jawab laa... aku selalu pergi JJ Perda je.. hehe...
itu je tempat paling best, walaupun hanye ade wayang saja... tp, tempat tu memang best...
tak percaya tanye laa besties aku kat Penang Maria, Baby, Farah and Wanie ...
tengah dok bercerite pasal tu.. tetibe je mamat tu cakap pasal Pantai Bersih... haha
hahaha... die tanye aku samada aku pernah tak pergi ke sana laa ape laa...
siap tanye.. "ai, takkan bf tak bawak pergi sana mane-mane kot ? "
ish2... mamat nie... memang laa... sebab bf kite kerje jauh... memang susah laa nak jenjalan...
macam-macam laa die tanye kan... tp, die still nak cerite jugak cerite pasal Pantai Bersih tu...
even aku daa tukar cerite sampai ke Bukit Bendera daa... nak jugak die patah balik ke Pantai Bersih tu..
cam sial je kan... penat je nak cakap nie.. tp, tempat tu jugak yang menarik bagi die...
bukan ape... boleh je kalau aku nak cerite pasal Pantai Bersih nie...
memang laa aku pernah pergi situ...
tp, aku pergi sane untuk menikmati pemandangan laut je... hehehe... yang tak berapa laut sangat tu...
tempat tu adalah port clear laa kalau nak buat maksiat kan.. lagi-lagi waktu malam...
sebab tu aku nak mengelak cerite pasal Pantai Bersih nie kat mamat nie...
sebab die sebok cerite kat aku pasal adegan yang die nampak mase kat Pantai Bersih tu waktu malam..
gile sial !! 
yang paling tak boleh belah nye... die bolah tanye aku... ade tak membe aku yang macam tu...
sebab die cerite mengenai membe die jenis layan-layan nie kan...
boleh pulak die tanye macam tu... aish !! memang gile laa kan...
hahaha... maaf laa... membe aku semua bukan macam tu...
and aku bersyukur sangat yang membe aku bukan jenis macam tu..... mintak dihindarkan ... amin...
esoknye, aku mesej dengan si Pidot nie...
sebab tak ade modal nak bercerite, so.. aku gunekan cerite nie...
sebenarnye aku takut nak cerite pasal nie dekat die.. takut die mengamuk...
nak-nak pulak daa laa die kene keje 24 jam... start dari pukul 6 petang (Ahad) sampai 6 petang (Isnin)..
and time mesej lak... tengahari.. sebab, aku bangun tengahari.. hahaha... gile. !!
takut die tetibe je mengamuk sebab aku chat ngan mamat mane un aku tak tahu.. wawaa...
time aku cerite tu... die tak mengantuk lagi... tp bile aku start kate ...
" awak, semalam kite ade mesej dengan sorang mamat nie.. die dok tanye pasal tempat menarik kat Penang... tp, die semacam je kite rase "

hahah... terus die tanye ..
" mamat mane tah ? cam ne ley kenai ? dy asal mane ? name ape ?umo mamat tu bape ? dy stay mane ?

hahaha... bertubi-tubi soalan die tanye kat aku... and banyak gak laa....
macam detektif lak...
takut doe... haha... yang paling tak boleh blahnye... die pergi tanye aku...
mamat tu ensem tak... hahaha... hahaha...
dalam hati aku... jelez laa tu....
hahaha... tp, die nie ego... sikit pon tak nak mengaku pape...
sentiase mengutuk aku... ahaha... :) tp, tak ape... kite tengok.. 
hahaha... okeh laa... sampai sini je laa...
bye bye .. !!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/