STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Blog Berwajah Baru...

Monday, December 03, 2012

Blog Berwajah Baru...

Photobucket

hye korang semua!!
hahaha.. see.. tengok aku punyer blog.. cantek tak?? hahaha..
btw.. bukan aku yang buat blog aku nie.. hehehe..
ade orang buatkan.. aku bukannye pandai sangat pon buat blog nie.. hehehe.. :)

cer tengok.. 




haha.. cntek tak? hehehe...
thanks kepada adek Nurul... sebb sudi edit blog akak..
papepon akak ucapkan tahniah kepada adek sebab berjaya dalam UPSR yang lepas.. 
Tahniah sebab berjaya dalam semua matapelajaran adek.. :) walaupun akak terlambat wish..

nak tengok blog adek nie.. silelah ke link di bawah nie ye.. :)
Dunie Photoscape

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/