STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Happy Bufday Fatin Aqila... !!

Monday, December 03, 2012

Happy Bufday Fatin Aqila... !!

Photobucket
hari nie tanggal 3 December 2012...
genaplah 18 tahun adek sedara aku nie...
aku tak berapa rapat sangat dengan adek sedara aku nie...
tp, die rapat sangat dengan adek aku yang Aida nie..
sejak bile diorang rapat sangat-sangat pon aku sediri tak tahu... hehehe
da lame daa aku tau dorang nie rapat...
tp, time cuti hari tu.. baru aku sedar betapa rapatnye mereka berdue...
every day dorang mesej.. daa macam mesej dengan pakwe pulak kan.. hehehe.. :)
hahaha.. adek aku ade masalah.. die reportlaa dekat si Fatin nie...
Fatin nie ade masalah?? reportlaa pulak dekat si adek aku nie.. hehehe
tengok... rapat tak?? aku pun x report kat sape-sape.. hahaha
nie laa... yang besar tu tau...
yang kecik tu.. adek sedara aku jugak.. duduk Sarawak... :) Dhiya Shamzuleena Hanim name die..
Happy Bufday Fatin.. :)
Semoge ko panjang umor.. and success sepanjang kau buat Matrik kat Johor tu okay...
and.. semoge happy-happy selalu!! :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/