STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Menunggu Result

Tuesday, December 04, 2012

Menunggu Result

Photobucket
 
Selamat tengahari semua!!
btw, hari nie hari aku agak terisi jugak... xde laa bosan memanjangkan..:)
pagi tadi aku bangun agak awal jugak la...
dalam pukul 8 pagi aku daa bangun.. lepas tu.. aku dok terlentang lagi atas katil tu..
malas nak keluar bilik.. hahahaha...
tp, kat dapur aku dengar bunyik periuk belange.. hahaha...
parent aku tak keje pagi hari nie... dorang kerje petang...
so.. semestinyer aku kene bangun awal kan...
kalau tak time tu aku masih lagi berdengkur.. wahahah..
teruk tol perangai aku.. hahahaha...
aku bangun pon sebab daddy aku daa bising suruh aku bangun...
 
then aku pon bangun laa.. tp, baru aku nak melangkah masuh ke toilet..
mummy aku pulak ajak aku masuk dapur...
berat sebenarnye aku nak melangkah ke dapur tu...
tp, bile difikirkan balek.. sampai bile aku nak jadi macam nie??
hehehe.. btw semalam aku ade 'dating' terbesar dengan Keding aku..
itu jugak salah satu yang membuatkan aku berfikir.. hehehehe..
ade betul jugak ape yang die cakap tu... :)
memula masuk dapor.. mak aku suruh aku kopek udang...
lepas tu perah kelapa.. and tumbuk bawang... ingat kan itu sahaja..
daa siap semua tu.. mak aku suruh aku goreng sayur pulak..
aku sebenarnye masak sambal ke gulai ke.. semua tu aku tak lepas lagi...
baru je goreng-goreng sayur nie...
almaklumlaa.. orang malas masuk dapur laa katekan.. hahaha.. :)
lepas habis goreng sayur.. mak aku suruh pulak aku goreng ikan masin.. hahahah
time tengah goreng tu.. aku teringat resipi yang Keding aku bagi kat aku..
resipi sambal belacan.. die yang bagi resipi kat aku.. hahaha
malu seyh!! hahaha.. tp, tak ape... aku akan cube buat jugak.. weehee.. kalau ade mase..
 
daa hbis semue tu.. aku pon online laa...
segala-galanye aku online... Fb, Twitter and Blog.. sekali gus aku bukak.. hehehehe
and terpandang pulak dekat status awek member Keding...
awek membe die nak Konvo.. time tu aku fikir..
waaaahhh!!bestnyer die nk konvo daa....
aku bile lagi?? hahaha...
kerje aku sekarang hanyelaa menunggi result exam yang bakal keluar 10 Disember nie..
huhuhuh.. seremnyer.... tp, aku hanye mampu tawakkal je laa..
Amin.. doakan aku ye...
 
bye :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/