STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Jumpa Membe Lama :)

Monday, December 24, 2012

Jumpa Membe Lama :)

Photobucket 
 
hye korang,
di saat nie aku tersangat laa bohsan,
so, tetibe muncul idea nak taip entry yang lepas kan,
citer mengenai membe aku...
citer nie pulak hampir basi jugak laa... :)
terjadi mase hari Rabu yang lepas...
membe sekolah aku...
 
membe yang aku kenal mase sekolah menengah dulu...
aku sekolah dekat Sek. Men Kebangsaan Jalan Tiga, Bandar Baru Bangi...
die start masuk sekolah mase form 4 tak silap aku...
asal die nie kat Sungai Petani.. hahaha...
kawan aku yang aku maksudkan kat sini...
 
name die Rosnizarwani.. binti ape?? hahaha... aku lupe laa...
sorie kawan.. hehehe.. :)
 
 
nie gambar time kitorang form 4.. hehehe... comel kan kami? hehe.. :)
time nie daa akhir tahun da...
last day kat sekolah...
sepatotnye, tengah hari aku daa balik daa...
tp, aku stay sampai petang sebab nak wat jamuan untuk si debab nie..
yang sebelah aku tu, Fatimah namenye.. die pon comel jugak.. hehehe...
 
macam biase, mase Wanie nie masuk sekolah aku.. die duduk sebelah aku..
and aku pulak kan jenis pendiam.. sebab orang yang aku tak kenal kan..
tp, yang sure, aku laa orang first tegur die.. hehehe.. :)
dari mule panggilan saye awak bagai.. lelama jadi aku kau.. hehehe.. :)
and lelama nampak laa kegilaan aku di situ begitu terserlah... hehe.. :)
dari pendiam menjadi hape?? hahaha.. aku sendiri tak tau nak kate ape kan.. :)
kengkadang bile terfikir balik... aku rase kelakar sangat..
sape yang kenal aku tahu laa aku macam mane..
begitu sopan aku d awal perkenalan.. and lelama kesopanan itu tak ade lagi.. hehehe..
except Keding aku.. aku kenal die terus xde kesopanan..
 mase last day aku jumpe die kat sekolah.. sedih gile..
sebab lepas tu die nak kene balik Sungai Petani daa..
maksudnye, die tak sekolah situ daa...
setahun je die sekolah dekat situ..
and time die daa pindah tak silap aku.. die ade amanahkan aku surat..
surat untuk aku , Fatimah, Farahin and Amar Aimullah...
sedih giler surat tu wa cakap sama lu...

and lagi satu keistimewaan die nie...
die ni pandai masak tau.. sangat2 pandai...
one day tu.. die buat spageti pepagi.. and bawak datang kelas..
hanye yang datang awal je dapat makan masakan die tu...
sedap gile... daa macam berpiknik.. hehehe...
pernah die nak buat cupcake... die tanye aku suke perise ape...
and aku cakap aku nak chocolate.. and die buatkan... wehee... sangat sedap air tangan die..
jauh sangat laa die nak dibandingkan dengan aku...
sebab die nie pandai masak.. aku?? hurmm...
nak masak telur goreng pon masin... hahaha... :)
daa laa nak bagi Keding makan... last2 Keding aku yang tegur ..
yang, telur masin laa... hahaha... malu siot...
garam tertumpah laa... hehehe.. wink2!!
 
ok, aku jumpe si Wanie nie dalam minggu lepas...
sebab die datang semata-mata nak pergi bangunan PTPTN.. hehehe.. :)
nak wat PT laa kan... die daa nak sambung study da... hehehe...
Alhamdulillah... akhirnye die berjaya untuk melanjutkan study die...
kebetulan pulak aku tengah tunggu membe aku bayar PTPTN abang die kan..
die pulak sanggup dari jauh datang ke poli semata-mata nak pergi bagunan PTPTN yang ade kat poli aku nie.. tp, yang sure aku rase tak jauh pon.. hehehe.. :)
 jumpe2 je.. sendiri paham kan.. peluk2 bagai.. and kiss2 lagi.. hehehe..

and for sure.. aku memang rindu gile laa kat die...
4 tahun aku tak jumpe.. tetibe poli aku yang jumpe kan aku dengan si Wanie nie...
owh.. seseungguhnyer aku sayang sangat dengan 
POLITEKNIK SEBERANG PERAI
hehehe.. :)
ok laa.. that's all.. bye sayang2 semua.... 
Assalamualaikum.. :)
 


0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/