STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Seharian Tak Mesej Keding

Friday, December 07, 2012

Seharian Tak Mesej Keding

Photobucket
Selamat malam korang semua!! hahaha... owh.. salah.. selamat pagi dunie.. hari nie telah menjejak ke hari Jumaat.. nampaknye tarikh keramat itu semakin hampir.. huu.. sangat laa berdebar rasenyer... tarikh ape ye agak2nye..?? tarikh keputusan exam final hari tu laa.. daa semakin hampir daa.. fuh3!! taaakuuttt~~ cuak semua hado..

Oklaa.. hari nie.. aku ingat lepas je update entry nie.. aku nak landingkan kefala haku yang daa seharian tak tidow langsung.. sangat letih ye badan aku nie.. Keding aku pulak daa selamat di dunie mimpi die.. tinggalla aku berseorangan di sini.. tak nak pon die teman aku.. huhu.. ok.. tak pe laa.. biarkan die tidow.. kali nie aku teringin nak bebel pulak dekat entry nie.. aku nak cerite bende yang aku nak cerite laa kan..

Semalam.. semalaman aku tak dapat nak lelapkan mata.. baring2, pusing2 sane sini.. still jugak aku tak dapat nak lelapkan mate.. last2 aku ambik lappy aku.. aku tengok laa ape yang patot.. dari movie kat hard disk aku sampai laa aku tengok video klip kat youtube.. dari lagu kejiwangan sampai laa ke lagu hiphop.. hehehe.. actually, aku daa rase, yang esoknye daddy aku nak ajak aku pergi bayar yuran politeknik aku.. dalam pukul 5.50 macam tu.. baru aku rase nak lelap.. aku pon baru je nak landing.. mak aku daa ketuk2 pintu bilik aku.. suruh bangun.. sebab daddy aku suruh follow die pergi bayar yuran tu.. uhhuhu.. dari sekolah tadika.. sampai laa sekarang... daddy aku still bayarkan yuran untuk aku.. tak malu sungguhkan?? hee.. :) pagi tu.. aku pergi follow mak aku.. stay kat office die laa.. so.. okay.. tengah duduk2 tu.. tetibe kepala haku nie terhangguk-hangguk laa pulak kan.. hehehe.. last2 mak aku offer suruh duduk kat tempat yang staf2 office die makan kan.. selalunye.. kalau mak aku tawarkan macam tu.. aku akan tolak.. tp, sebab mengantuk punyer pasal kan.. kuturutkan jugak..weehee.. :) so.. selamat laa aku kat dalam tu sampai pukul 9.30 pagi.. :)

Sampai je masenye.. kitorang pon pergi laa Bank Islam.. nak bayar yuran tu.. yuran aku untuk semester nie.. RM260.00. Sepatutunye, RM200.00 je.. tp, semester nie kitorang budak2 senior kene bayar RM60.00 untuk yuran koperasi.. mak aku pon tertnye-tanye.. sebab selalunye yuran koperasi untuk junior yang baru masuk je.. hahaa... mak aku yang tertanye.. aku tak pulak? hahaha... lepas urusan membayar-bayar nie selesai.. kitorang pergi beli buku sekolah adek aku yang Asyraf tu.. buku sekolah rendah die laa.. mase tu, mak aku dengan adek aku stay dalam kereta.. aku pulak dok tergdik-gedik ikut daddy aku.. kononnye nak tengok persekitaran sekolah tu laa... mase aku darjah 1-6 kan aku sekolah situ jugak.. banyak sangat yang berubah.. kalau dulu.. lukisan yang ade kat dinding sekolah tu semua hasil tangan murid2 sekolah tu.. sekarang daa tak de daa lukisan2 sangat.. semuanye tampal je.. sebab tu aku tengok lukisan die perfect sangat.. aku pun rase pelik je mase memula tengok.. hahaha.. :) Lepas tu.. beransur ke sekolah agama pulak.. gi jumpe ustazah die.. hahaha.. aku malu sikit.. tp, aku ikut jugak turun.. nak tengok ade tak ustazah yang aku kenal.. ustazah yang aku jumpe tadi.. aku kenal.. tp, die ade time aku darjah berapa aku sendiri lupe.. sebab.. mase die tengah mengajar.. tetibe die berenti.. so.. sampai laa aku daa habis belajar kat situ.. time zaman adek aku masuk.. aku nampak pulak ustazah tu daa mengajar balik.. tp, mustahil ustzah tu ingat kat aku lagi.. almaklumlaa.... bukan aku sorang je yang die ajar kan?

Selesai membeli belah barang Asyraf.. aku dengan adek aku lepak Taska Nur kejap.. hahaha.. :) mase aku datang.. terasa macam VVIP.. ha.. hamik kau.. VVIP terus.. bukan VIP tau.. sebab tak dan aku nak bukak sliding door tu.. bebudak kat situ yang bukakkan untuk aku.. and buat seketika aku terasa diri aku nie femes kat situ.. masuk2 je.. semua budak2 kecik serbu haku.. hahaha.. aku pon melayan je laa macam biase... port yang wajib aku masuk.. bilil baby.. kat bilik nie cume ade bebudak yang berumar antara 1 bulan - 1 tahun je.. hahaha.. kat dalam bilik nie laa aku selalu lepak.. sebab aku suke maen dengan baby.. aku kalau ade mak baby sekali.. aku tak maen dengan die.. aku jadi segan.. hahaha... so.. aku ade ajar budak2 yang baru nak belajar berdiri... berjalan... hahaha.. moment yang sangat sweett bile aku kenangkan balik laa... :)

Dalam pukul 12.30 tengahari, waktu lunch.. daddy aku amik aku and aku dengan Asyraf balik rumah.. sampai je rumah.. aku terus tukar baju.. and makan.. and sembahyang.. last sekali aku tidow... sebab aku tak tidor seharian kan.. hahaha.. kesian kat Keding aku.. seharian ak tak mesej dengan die.. hahaha.. kengkadang tu terfikir jugak aku.. da makan ke belum die tu kan.. hehehe.. keje aku kat rumah hanye laa tidow je, and adek aku dok maen game je.. and hari nie aku tak kemas rumah langsung.. hari nie jugak badan aku rase lemah sangat.. and i dunt know..

Petang tu.. mengada kejap ngan Keding aku.. last2 die pulak nak tidow.. and aku dapat tahu hari nie die tersangat laa busy.. patotlaa aku pelik.. selalunye.. kalau die bagi pon aku tidow.. tak sah kalau die tak ganggu jugak... rupenye die busy sangat.. petang tu.. aku menggedik kejap.. and die pulak nak tidow.. hahaha.. dlam pukul 9 lebih baru die bangun.. lepas tu.. kitorang hari nie tak mesej sangat pon.. sebab masing2 letih kan.. aku tak cukup tidownye.. die letihnye bagai.. hahaha.. okaylaa.. aku nak tidow daa.. bye.. :)



0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/