STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Memory Dating Wif Keding [Keding Birthday]

Thursday, December 06, 2012

Memory Dating Wif Keding [Keding Birthday]

Photobucket
hye korang... hahaha...
entry kali nie aku nak sambung cerite pasal memory dating akuh..
tu la... gatal sangat buat part-part.. hehehe... part kali nie aku nak cerite time bufday die... kire dating-dating nie terjadi dalam mase seminggu.. pade korang-korang yang tak paham maksud silalah terjah entry nie terlebih dahulu okay... [Dating Part 1] and [Dating Part 2].. okay.. marilah kite sambung cerite kite okay.. hehehe..

lepas je jumpe hari kedue tu... time pergi makan tu kan.. esoknye jumpe lagi.. tapi, time nie die tak datang dengan Ekhmal.. tp, die datang dengan membe kampung katenye... nak dijadikan cerite.. time tu 1 April 2011.. hahah.. so.. time die kate die nak datang tu.. aku excited.. sebab dapat laa aku nak sambut bufday die kan.. tp, no kek laa... almaklumla.. budget lari kan.. hehehe... 

Siang tu.. aku ade pergi JJ.. hahaha.. tak silap aku sebab nak beli barang ke.. sebab memang aku nak beli hadiah bufday mamat nie.. time tu.. aku tak fikir pon die nie nanti datang ke tak ke kan.. aku just beli je awal-awal.. kalau tak de.. aku boleh bagi laen kali kan.. hahaha.. sebab time tu.. aku rase kalau aku suruh die datang macam menyusahkan je.. tp, sekarang? hahaha.. sendiri pikir.. hahaha... btw, sepanjang aku dengan die.. aku tak pernah langsung ajak die keluar... aku selalu just suruh die balik Penang je.. tak kate pon nak date ke bagai kan.. hahaha.. okay2... lari tajuk daa.. haa.. time nak beli hadiah untuk die nie aku ade macam-macam pilihan... antaranye, dompet, jam and baju.. hahaha.. jam sebab time tu ade sale laa.. ingat nak beli.. tp, aku pulak tak tahu die suke design macam mane kan.. takut die tak suke... sebab aku dengan die nie kebanyakkannye bercanggah aa jugak.. hehehe...

So.. bile decide2.. antare ketige-tige bende tu.. aku pilih untuk bagi baju.. hahaha..:) tp, ade kalangan membe aku yang tak sokong dengan ape yang aku nak beli nie... sebab... ikut ape orang kate.. kalau kite bagi hadiah kaen.. perhubungan tu tak kekal.. mustahil laa mase aku beli baju nie aku tak bimbang kan.. sangat bimbang okay.. walaupun aku dengan die baru je jumpe tak sampai seminggu.. hahahaha.. tp, kitorang daa simpan perasaan tu selama sebulan lebih daa time tu.. hahaha.. mestilaa sayang tu ade kan.. hahaha.. membe aku yang Maria tu bagi aku semangat.. katenye.. die pernah bagi 'abg' die barangan kaen jugak.. sampai sekarang[time aku beli baju tu] okay je... tp, bile fikir-fikir balik kan.. macam mane pulak kalau orang kawen.. yang bagi hantaran baju kemeja.. baju t shirt or tuala tu?? still okay je aku tengok kan.. hahaha...

Lepas tengok-tengok satu stail baju.. aku pon mintak pandangan Maria... and suruh die pilih warne.. actually, aku tak tahu die nie suke warne ape kan.. so.. aku bedal je laa.. design baju tu aku suke sangat.. sebab time tu tengah trend baju macam tu.. hehehe.. so.. dalam hati aku berdoa la.. semoge aku dengan die nie kekal kan.. tawakkal tu lebih bagus kan.. serahkan takdir jodoh pade 'die'... time pemilihan saiz.. hahaha.. aku pon tak tahu die nie pakai saiz ape? S,M,L or XL?? hahaha.. so.. care aku pilih saiz.. dalam due hari nie aku perhati die je.. hahaha.. so.. aku tarik sehelai-sehelai baju tshirt.. dari saiz kecik sampai saiz besar.. and aku bayangkan.. so.. kalau tak silap aku.. aku amik saiz M kot.. hahaha.. dalam hati.. harap-harap die muat laa pakai baju tu.. huhu.. :)

Balik je dari JJ.. kitorang carik kotak pulak.. hahaha.. tp, aku tak nak laa gedik-gedik sangat nak pilih kotak love-love kan.. weehee... sorie.. aku tak berapa suke sangat.. so. aku pilih kotak yang simple je... untuk letak baju tu.. hehehe.. daa selesai? kami pon balik laa rumah.. hahaha... and aku terima mesej die.. kate die nak datang malam tu.. wehee!! seronok pulak.. bile jumpe?? malu laa kononnye.. hehehe...

actually, aku nie tak bape pandai sangat nak lipat baju cantik2 laa.. aku nie kan semua bende memang tak pandai.. hee.. then, aku suruh membe aku yang Yatt tolong lipatkan baju tu.. muat2 dalam kotak yang aku beli tu.. hehehe.. and lepas daa lipat tu.. aku dengan mengadanye.. spray perfume kat baju tu.. hehehe.. tang nie memang aku mengada sikit.. hahaha... 

Malam tu die datang and kitorang lepak kat bawah rumah je.. time tu rumah aku dekat Blok A lagi.. sekarang aku dekat Blok C pulak.. hee.. lepak bawah tu, time tu laa nampak pakcik-pakcik and sesape je  lalu lalang kan.. so.. nampak tak manis laa.. so.. aku ajak die jalan pergi kedai makan dekat area rumah aku.. hehehe.. :)

Da habis kitorang berborak.. die daa nak berundur.. katenye.. malam tu die tak dan nak sambut bufday dengan aku.. sebab membe die ade hal dengan die.. hahah.. prinsip kitorang 'MEMBE LEBIH PENNTING DARI AWEK/BALAK SENDIRI'.. hahaha.. so.. aku tak kisah sangat pasal bende tu.. so.. bile daa sampai je kat bawah rumah aku.. aku suruh die tunggu bawah dulu.. aku pon pergi amik laa hadiah yang daa siap berbalut bagai.. hehehe.. bagi die.. tp, warning kat die jugak.. suruh die bukak after 12 laa kan.. and aku tak sangke.. mase bufday die.. die bagi aku hadiah jugak.. memula aku tolak.. sebab aku malu.. tp, die suruh amik je.. hehehe.. die kate hadiah untuk hari jadi aku.. jarak aku dengan die berapa hari je... aku 11 Mac 1992.. die 2 April 1992.. hahaha.. korang kirelaa sendiri.. so.. die pon balik.. tp, lagi sekali hati aku sayu.. huhuuh.. emosi lebih.. hehehe..:)

Naik atas je.. terus aku bukak pembalut hadiah tu pelan2.. tak nak bagi koyak.. hahaha.. so.. aku simpan jugak pembalut hadiah die tu.. tp, aku lupe aku letak kat mane daa.. hahaha.. bukak2 je.. tada!! ade teddy kecik.. sangat comel.. and aku sendiri tak tahu ape fungsi die letak dalam kotak lutsinar?? hahaha.. :) bile belek2.. rupenye teddy nie boleh record suare.. hahaha.. dalam hati aku time tu.. tinggi jugak tease die nie.. hehehe.. so.. aku pon belajar laa macam mane nak pakai.. and aku berjaye!! so.. daa berjaya.. aku nak namekan die pulak..aku namekan die bersempena aset die yang aku suke sangat.. Kening die.. so.. membe aku pon suggest kat aku.. suruh die bagi name teddy tu bersempena ape yang aku suke pasal Keding aku nie.. hehehe.. and.. akhirnye aku decide nak namekan die.. Cik Ning!! hahaha.. dari penampilan teddy nie.. macam betine je kan.. hehehe..


Lepas tu... malam tu aku  tidow laa dengan Cik Ning tu.. hehehe.. okay.. sebenarnye aku nak buat part lagi.. time last sekali mase first time kitorang jumpe.. hehehe.. tp, rase malas pulak nak berpart-part nie.. hehehe.. so aku akan terus sambung ke part die nak balik Johor da..

Keesokkannye, aku bangun awal.. sebab aku tahu Keding aku nak balik.. so.. saje bangun awal kan.. dalam pukul 11 pagi.. die mesej aku yang die nak jumpe aku sebelum balik.. hehehe.. kali nie si Ekhmal tu ade.. sebab die balik sekali je.. hehehe.. so.. die daa sampai bawah.. aku pergi kat kereta dorang.. and si Keding aku keluar... and aku terkejut.. sebab keding aku pakai baju yang aku bagi dekat die.. hehehe.. terharu.. and sangat padan dengan die.. saiz semua okay.. so.. time die nak balik tu.. cakap2 kejap.. and die pon nak balik.. time die daa nak bertolak tu.. si Ekhmal sempat lagi kenekan aku.. siap kate lepas nie aku tak dapat jumpe die.. bile die nak bertolak.. aku nampak si Keding aku pakai spek mate.. and die senyap je.. and aku rase die nangis.. hehehe.. aku lepas je aku tak nampak kereta diorang secara automatik air mate aku mengalir.. hehehe.. and aku terus p 7e sebab nak beli air milo.. hahaha.. and sekarang kitorang memang jarang sangat jumpe.. hehehe.. aku dating dengan die.. boleh dikire laa.. hahaha.. ape2 pon kitorang bahagie.. hehehe

okayla.. that's all laa cerite kami mase minggu pertama kitorang jumpe.. minggu yang laen aku tak dapat nak cerite sebab aku daa lupe.. aku hanye ingat bende nie sebab mase first time kan.. sweet memory gitu.. hehehe. okay.. bye.. :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/