STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Kawan Tak Serupa Kawan :)

Tuesday, December 25, 2012

Kawan Tak Serupa Kawan :)

Photobucket

hye kengkorang!!
korang paham tak dengan maksud tajuk entry aku kali nie.. :)
ayat paling senang laa aku nak bagi sebenarnye.. 
KAWAN MAKAN KAWAN
kalau tak pun
kawan yang tikam belakang laa...
seangkatan laa kan...

korang suke tak dengan kawan yang macam nie??
mesti tak kan? sape je yang suke kan?
semua tak suke kalau ade antara membe yang sanggup buat bende yang boleh buat kite kecewa kan..

aku nak cerite pengalaman aku ade feeling macam nie...
mase aku sekolah dulu.. aku ade kawan baek... kawan yang selalu susah senang same2 laa kan..
Bella.. name die... actually, aku rase korang ley kenal membe aku yang nie..
sebab ade entry yang lepas aku cerite pasal membe baek aku yang due orang nie.. hee
aku dengan bella nie.. berkawan daa agak lame daa...
aku sendiri tak tahu daa berapa lame aku kenal dengan die..
sepanjang perkenalan aku dengan bella... aku tak pernah bergaduh dengan die...
serius aku cakap... tak pernah bergaduh..
tp, yang selalu aku dengan die buat adelah menyusahkan antare satu same laen...

pernah tak korang rase jealous bile besties forever korang nie rapat dengan orang laen?
actually, aku pernah jugak rase macam tu...
tp, aku ketepikan semua perasaan aku tu...
sebab die berhak dapat kawan yang laen kan?
and aku sendiri tak paham kenape ade membe yang jealous nie, sanggup ketepikan membe die..
serius aku cakap.. ape laa...

kalau daa sampai tahap jealous tu.. ade yang sampai memburuk-burukkan membe die nie pulak..
sedih gile aku bile tengok keadaan macam nie..
sungguh aku tak sangke... ade jugak orang macam nie kat dunie nie kan?
but why ye die buat macam nie?
ape salah kawan tu nak ade kawan yang laen ke??
sampai nak sebar fitnah bagai kan??
taubatlaa... ape2 pon nanti.. one day, maybe die akan carik membe die tu balik..
jangan sampai membe tu tak terime kau da...

ok laa.. that's all... bye.
Assalamualaikum.. :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/