STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Azam Tahun Baru :)

Monday, December 31, 2012

Azam Tahun Baru :)

Photobucket
 
Hye... 
hari nie adalah hari terakhir untuk tahun 2012 nie.. hahahaha...
sape lahir hari nie angkat tangan ramai-ramai!! hahaha.. :)
ape lah aku nie.. bende2 yang tak kelakar pon aku gelak...
tang mane yang kelakar pon aku sendiri  tak tahu... huhuhu..

okay, entry kali nie... aku nak menyatakan azam tahun baru aku...
untuk besok.. hehehe.. :)
almaklum laa.. esok kan daa 1 Januari 2013
ape yang aku nak semua baru...
nak pointer baru.. dapat kawan baru... adek baru... hahaha... kalau ade rezeki.. hahaha..
pakwe tak nak baru pulak?
tak nak.. nak yang lame jugak... hehehe.. :)
dah dah...

ape yang aku harapkan tahun 2013 nie...
semuanye berubah... dari segi mental dan fizikal....
aku harap mental and fizikal ak kuat untuk tempuh dugaan yang lebih besar akan datang...
nak kurangkan buat dose terutamanye...
kite nie mati bile-bile mase je... 
kene fikir jugak amalan nak bawak ke sana...

actually tahun nie... banyak bende aku lalui...
dari yang manis sampai laa yang pahit...
semua nie aku lalui dengan orang orang tersayang.. :)
aku tempuh dengan semangat dan dorongan membe membe aku...

and di akhir tahun nie... 
aku memohon ampun dan maaf jike ade tersalah bahase dengan korang...
especially Maria, Baby, Bella, and Zira...
ok laa.. that's all.. tak sihat laa...
bye, Assalamualaikum...:)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/