STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Twilight With Bella Poh.. :)

Thursday, January 03, 2013

Twilight With Bella Poh.. :)

Photobucket 
 
hye hye hye.. :)
entry kali nie aku nak cerite bende-bende yang daa basi sesangat... hahaha..:)
biase laa aku kan... suke update cerite yang daa basi..
aku nak cerite outing aku dengan besties aku...
macam aku pernah cerite dengan korang semua kan.. aku ade 2 orang besties...
Hazirah dengan Bella kan... tp, kitorang nie payah gile nak jumpe bertige..
paling sempat je mesti dapat jumpe berdue je.. huhuhu...
 
bende nie terjadi mase aku cuti semester yang lepas... hehehe.. :)
mase aku dalam minggu exam lagi kitorang daa rancang nak keluar da...
memula memang dapat laa kitorang nak keluar bertige kan.. hehehe...
dalam hati mase tu sangat-sangat berbunga...
and tak silap aku.. aku jumpe mase orang bekerje... and yang paling penting..
aku tak menyusahkan ayah aku erk... untuk ayah aku hantar aku pergi Alamanda erk..
aku macam biase laa.. menyusahkan satu-satunye member yang aku suka susahkan.. hahaha...
sape tau... diam-diam ajer ye... hehehe.. :)
 
 and disaat-saat akhir Hazirah calling aku sebab tak dapat pelepasan...
maybe ade hal-hal yang tak dapat nak dielakkan...
it's okay.. maybe tak ade rezeki aku nak jumpe kedue-due membe aku nie..
so... aku berdating dengan Bella sahaja la.. :)
 
first2, Bella amik aku kat Taska Nur... saje aku lepak sane... jadi kemudahan jugak kat Bella..
xde laa die kene pusing jauh2 kan.. hehehe.. :)
daa amik aku... kitorang cucuk2 laa kat bank kan.. takkan nak keluar dengan tangan kosong?
ye tak? hahaha... :)
so... daa cucuk2 semua.. kami pon ke destinasi turun temurun kitorang...
kat mana lagi kalau bukan ...
 
sejak sekolah lagi... kalau nak jumpe.. kat sini je laa kitorang berjumpe.. hee
hahaha.. sesampai je kitorang kat sini.. kitorang cepat2 beli tiket wayang..
katenye nak tengok wayang...
cerite ape?? haa.. cerite nie ha...
 
hahaha... cerite nie memang best laa...
yang aku suke kat cerite nie... heroin die.. bile daaa bertukar jadi vampire tu kan..
mate die.. pergh!! aku sendiri tergode... cantik siiiott!!
cer korang tengok nie..
 
hahaha.. tergode tak... dengan husband die yang ensem tu kan...
anak die pulak?? comel... macam patung!!
bile anak die daa besar... secantik mak die jugak...
ank dorang cepat membesar kot.. hehehe.. :)
nie pulak anak die...
 
 
hahaha.... itu je la... and ending die memang buat aku tergelak jugak laa.. hahaha.. :)
sangat kelakar... hehehe... buat aku asyik laa nak tergelak...
lepas habis je kitorang tengok wayang tu... kitorang pergi makan...
sejak kitorang jejak Alamanda tu.. kitorang tak breakfast lagi hokey...
lapar... nampak tak yang kitorang keluar pagi gile...
tengok wayang pon beli tiket pukul 10 pagi tak silap aku...
lepas tu... amik seat paling belakang sekali.. hehehe.. :)
lepas habis je... kitorang menuju ke Old Town White Coffee.. hehehe
kitorang makan kat situ... heheh.. untuk menghilangkan lapar di dalam perut.. hehehe
 
ok laa... thats all... bye semua..!!
Assalamualaikum.. :)
 
 
 
 
 

 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/