STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Photoshoot Ain Nabila :)

Wednesday, January 23, 2013

Photoshoot Ain Nabila :)

Photobucket 
 
dipetang hari nie...
secara tibe tibe je jari aku nie nak menaip entry...
belek belek folder...
ternampak pulak gambar si kenit nie...
adek sedara kesayangan aku nie... comel sangat sangat laa die nie...
dari die baby lagi aku daa cukup berkenan dengan die tau...
huhuhu...
okay okay...
photoshoot nie pun daa lame daa sebenarnye...
mase cuti semester jugak laa...
time nie aku dengan family aku balik kampung...
nak menghabiskan sise sise cuti kat sane kan... hehehehe.. :)
aku mane laa akan cerite bende bende yang baru jadi kan...
aku mesti akan cerite bende yang daa lame jadi...
baru laa aku akan update kat blog aku nie...
itu pon kalau kerajinan aku ade.. and ade idea untuk menaip... hehehe..
okay laa... tanpe melengahkan mase... marilah kite melayan gambar yang sempat aku amik untuk adek sedara aku nie...
daa ala ala pompuan melayu terakhir....
kalah aku... hehehe.. layan ~~











tengok aje gambar budak kecik nie...
bukan maen posing maut kan...
tak malu langsung...
kalau aku.. daa blushing daa... kalau ade yang nak amik gambar aku laa... hehehe...
kalau xde.. buat buat ade jugak... hehehehe...



kecik kecik lagi die daa pandai posing...
aku dulu nak posing posing nie pon x pandai...
pengaruh kak long die nie... hehehehe.. :)
banyak sangat tengok gambar gambar nie... hehehehe...
kalau besar besar jadi model nie... aku tak heran laa...
sebab die pon memang suke tangkap gambar...
pantang jugak kalau ade orang offer nak tangkap gambar die... hehehe..

okay laa... itu je laa kot aku nak bebel...
bye... :)
 
 
 
 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/