STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: ....... ~

Monday, January 28, 2013

....... ~

Photobucket 
 
hari nie aku tak tahu perasaan aku macam mane
sedih ade... gembire ade...
tp, yang sure... aku bercelaru sangat......
rase nak menangis je....
maybe sebab aku terlampau happy sangat kot...
last last.. hari nie.. aku pulak yang rase nak menangis..
and maybe selepas nie aku tak kan meluahkan perasaan ape yang aku rase kat sesapa
maybe aku akan pendam sampai aku habis belajar...
mengadu dekat 'Dia' je laa....
sungguh semalam memang aku rase bersalah ade... rase sakit sangat..
tp, aku akan cube takkan ulang ape yang aku buat...
ok... done!!
FULLSTOP!!
okay mia... ko boleh hidup kalau tak ade orang yang sanggup dengar masalah ko...
ok!! u can do it!!
bye!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/