STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Soorrryyy Frenz!!

Sunday, January 06, 2013

Soorrryyy Frenz!!

Photobucket 
 
Salam semuanye...
lame jugak aku tak update apa apa..
menghilang pulak aku lepas aku jejakkan kaki di bumi Penang nie...
sampai New Year pon aku tak wish dekat korang kan...
okay.. dengan mase yang ade nie... aku mengucapkan...
SELAMAT TAHUN BARU 2013..
walaupun daa beberapa hari yang lalu....
makin lame makin cepat pulak mase berlalu kan..
pejam celik pejam celik... aku daa pon di semester akhir...
and di awal tahun maybe dengan izinnye.. aku tamat laa belajar di PSP nie...
and aku akan balik ke negeri asal aku...
meninggalkan Penang yang penuh dengan kenangan suke duke dengan membe and kekasih hati...
 
dalam beberapa hari and minggu nie...
aku tak dapat nak update entry... walaupun entry pendek....
and aku tak dapat nak janji bile lagi aku dapat update...
almaklumlaa.... kelas ak da pon bermule... and assignment pon daa bermula...
dengan project dalam pembikinan...
sekarang nie... aku taip entry nie laju laju sebab aku nak study...
aku nak naikkan pointer aku untuk semester akhir nie...
harap termakbul laa..
nak kene tumpukan lebih kat buku semester nie...
tak leh dibiarkan seperti mana aku biarkan buku buku aku mase semester lepas...
Facebook, Twitter and Blog.. maybe aku akan jarang bukak...
Facebook kalau aku bukak pon.. sekadar terngok maklumat kelas...
Twitter saje je nak menghiburkan hati dengan beberapa kate kate fakta...
Blog... just bace info info yang menarik sahaja...
so.. aku tak de mase nak update cerite cerite baru....
 
ok laa.. thats all... bye....
Doakan aku and kawan kawan aku berjaya semester nie okay....
bye!! 
Assalamualaikum.. :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/