STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Tak Jadi Nak Bagi Hadiah Nie :(

Wednesday, January 16, 2013

Tak Jadi Nak Bagi Hadiah Nie :(

Photobucket 
 
Hye kengkorang semua!!
tetibe hari nie aku teringin nak update cerite pasal Keding aku.. hehehe..*malu malu*
sebab ape nak tau tak...
sebab hari nie.. seharian aku langsung tak ganggu hidup die okay...
so... rase macam laen gile laa tak kacau hidup die..
tp, pagi uh.. dalam pukul 9 macam tu laaa...
aku call die nak pastikan yang die da bangun ke belum kan...
karang tak pasal pasal die tak bangun bangun lagi... hehehe..
lepas tu.. dalam pukul 2 petang macam tu.. ak call die balik... nak tengok die buat ape kan...
sebab selalunye kalau time lunch hour... die gerenti tidor... so... memandangkan aku punyer kelas daa habis...
aku calling laa.. konon nak kejut laa... tp, tengok tengok die tak tidor pon...
die sebok pergi usha handphone dengan membe membe die.. hehehe...


okay okay...
berbalik kepada tajuk entry nie...
hadiah nie sebenarnye aku nak bagi kat Keding aku...
tp, terkantoi jugak... ingat nak buat surprise ke kan...
tp, tak menjadi laa pulak... bukan surprise je yang tak jadi...
dengan hadiah hadiah tu sekali tak jadi nak bagi dekat die... hehehe... :)


ini gare gare.. mase cuti semester hari tu...
aku tak ade keje daa nak buat...
memandangkan time tu pulak lappy aku tak ade kan...
sebab rosak... so.. aku pakai lappy adek aku je.. 
itu pon kalau die ade rase belas kasihan kat aku nie yang tak ade lappy time tu kan... hehehe...
so.. aku pon cari laa idea untuk isi mase lapang aku tanpe lappy nie kan... hehehe..
tp, tak jumpe jumpe jugak idea... kebuntuan laa katekan...
so.. dengan beraninye... aku pon mengajak laa daddy aku pergi jenjalan area Melaka...
area Mahkota Parade and Dataran Pahlawan semua tu...
hamboi... nak pergi tempat standard macam tu je...
saje je nak jalan cuci mate sambil carik idea untuk memenuhi masa lapang aku kan...


so... mase tengah jalan jalan tu....
mak, ayah and adek adek aku pulak nak terkencing...
time tu kan hari minggu kan...
bayangkan laa macam mane keadaan mase tu.. mesti laa ramai orang...
so.. tak mustahil laa kalai orang pergi kat tandas uh niat die nak kencing je...
tp, kite yang menunggu dorang nie rase macam dorang sebok buat tandas kan... hahahah..
so... mase tu pulak.. tandas nie berhdapan dengan kedai yang jual barang satu lime ringgit... hahaha
so... dari aku tunggu lame tu.. kaki aku pon gatal laa masuk kedai tu... hahaha
pusing pusing kedai tu... aku terjumpe bende nie...


so..... korang tau kan ape bendenye nie...
hahaha... nak buat bintang...
konon nak bagi Keding aku nie laaa...
lepas tu... kalau daa buat takkan aku nak letak kat dalam bekas biase biase je kan?
so... pusing lagi kedai tu... aku terjumpe bekas nie pulak...





ehehehe... bekas die pon bentuk bintang...
sebab aku suke bintang.. so... daa beli semua and shopping mopping bagai...
sebok sangat aku mengikis harta bapak aku kan... sape lagi yang akan habiskan duit apak aku selain kami sekeluarge kan? hahaha... statement tak boleh belah je..


so... bile daa hade kat kampung...
time si Keding nie mesej aku... dok tanye aku buat ape kan..
so.. aku cakap laa nak buat bintang...
and seterusnye laa... kalau berenti mesej je.. die tanye aku balik...
and jawapan aku?
buat bintang... and die pon pelik laa...
and disini laa aku kantoi yang aku nak bagi die hadiah nie...


tup tup nak tau tak die jawab ape?
'ee... kite tak nak laa... nanti kalau kamu bagi kite nak letak mane?
nak letak dalam kereta? dah dah.. tak payah... nanti menyemak je'
oh may god... korang... jatuh luluh jantung aku time tu...
bukannye die nak lapik ape yang die cakap hokey...
terus je keluar dari mulut die macam tu... huhuhuh...
and time tu jugak baru aku berdiri di alam rialiti..
yang bahawasanye die nie bukannye suke bende sweet muweet nie....
time aku nak bagi nie.. aku dalam dunie yang kononnye macam romentik sangat laa kan... hahaha


mase patah hati kejap tu...
terus aku berenti buat...
sebab 'tersentap' gak dengan ayat die.. hahaha
lepas tu.. bile aku fikir fikir balik... die nie kan lelaki...
takkan laa die nak bende bende macam nie kan..
 so... aku terime alasan die dengan hati yang terbuka...
aku pon buat jugak laa bintang bintang tu...
at lease aku ade koleksi baru...*ayat nak sedapkan hati*
tp, tak pe.. aku tetap jugak terime die dalam hati aku.. hehehe...
aku tak kisah die tak romentik, sweet sweet bagai...
tp, aku kisah kalau die____________ haa pandai laa korang isi tempat kosong tu erk.. hahaha :)
hahaha... itu jelaa yang aku nak story.. hehehe.. :)


bye bye..
Assalamualaikum semua... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/