STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Setahun Sebelas Bulan :')

Friday, January 18, 2013

Setahun Sebelas Bulan :')

Photobucket
 
Korang!! hahaha... tetibe aku terasa macam nak menaip laa pulak kan...
so... aku teruskan jugak niat hati untuk menaip di entry nie... hehehe...
okey...
 
 
kali nie aku nak cerite ngan korang something nie...
aku dok fikir macam mane laa agaknye bile daa habis belajar nanti kan?
actually aku lebih sedih nak meninggalkan bumi Penang nie...
huhuh... banyak kenangan aku tercipta kat sini...
lagi lagi tempat nie jugak aku jumpe dengan Encik Keding aku nie..
walaupun die bekerja die Port Dickson... tapi, kitorang bertemu di sini laa...


lepas nie.. bile lagi aku nak jejakkan kaki ke sini kan...
paling tak pon kene tunggu besties aku kawen laa...
so.. time tu laa aku boleh turun Penang kan...
tp, nak pegang komitmen nie.. lambat lagi kan...
so... lame lagi laa aku nak makan nasik minyak kawan aku nie... hahaha.. :)


btw, aku nak cakap.. hari nie genap daa aku dengan Keding aku setahun sebelas bulan...
means, bulan depan aku dengan die daa dua tahun da...
haish!! lamenyer... tak caye je.... harap kekal laa...
bukan ape kan... sekarang aku dengan Keding aku sendiri macam daa laen...
bukan maksudnye kitorang daa tak ade feeling tu lagi...
maybe jugak sebab daa lame kan...
lepas tu... bile time anny aku dengan die je... masing masing tak de wish wish ape kan...
sebab kitorang tak pernah nak baek kalau tarikh nie muncul... waaa!!!
nie pon mesej memang berjaga jaga jugak laa...
pagi tadi hampir je nak bergaduh...
sebab hal kecik je... tp, aku tak nak cakap hal ape..
kalau mase bercinte nie... hal sekecik zarah pon boleh jadi besar yang amat....!!!
 
 
 
lepas tu... lagi satu masalah nie...
masalah nie yang paling aku tak suke gile laa...
aku dengan die macam daa jarang sangat mesej...
bukan tak mesej langsung laa...
setiap hari mesej jugak laa...
aku ade macam jauh je dari die..
sedih giler... daa laa rialiti memang jauh.... la nie feeling pon rase jauh je...
ingat nak luangkan mase dengan die... tp, time tu laa die nak tidow... die busy laa..
aish!!! jauhkan laa feeling macam nie dari diri aku...
terkadang aku terfikir jugak yang die macam daa tak sayang dekat aku...
tp, aki amik positif je... die busy right...
bak kate die kat aku... "Sape suruh cari pakwe askar? "
OMG!! aku tak sangke die akan cakap macam tu kat aku...
sentap sangat okay....
tp, yang aku tau... aku terime je die macam mane pon...
gadoh gadoh pon... nanti aku nanges jugak... hehehe..


okay laa.. bye...
Assalamualaikum... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/