STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Pullman !!

Saturday, January 12, 2013

Pullman !!

Photobucket 
 
Selamat 'PAGI' semua!! hehehe...
 
nie laa aktiviti aku kalau aku tak dapat nak lelapkan mata...
nak update cerite yang daa lapuk... hahaha.. :)
kekangan idea...
so, aku check folder aku.. aku tengok ade gambar.. and mule mencari idea untuk menulis..
hehehe... ok laa...
entry kali nie aku nak cerite time aku outing dengan besties aku Bella kat Pullman...
cerite nie berlaku mase akhir semester lepas... time cuti semester laa kan...
nampak tak bertapa lapuknye cerite aku nie? hahaha.. :)
 
kitorang pon memang daa lame planning nak pergi sane daa...
itu pon kawan aku nie yang beriye iye mesej aku, kate nak bawak aku pergi sane kan..
die kate tempat tu cantik... hehehe.. :)
yang tak boleh blahnye, die mesej aku time aku tengah dalam mood final exam pulak tu...
so.. kat situ terganggu sikit laa... sebab daa sebok terbayang bende yang akan berlaku bile cuti semester tu kan... hahahahaha... ape yang dibace pon tak masuk daa...
dok fikir... cantik macam mane laa tempat tu kan... hahah.. rase tak sabar nak habis paper tu membuak buak tau.... hahaha... tak ley blah langsung.. :)
 
so... bile daa balik... kami pon merancang laa aktiviti nie.. hehehe.. :)
tp, kali nie kitorang tak pergi mase hari minggu tau...
kitorang pergi hari bekerja... time tu.. aku pulak akan turun taska...
first sebab adek aku yang Aida ade kelas memandu time tu...
second, kalau laa si Bella tu jemput aku time Aida tak balik lagi... nanti Asyraf sape nak jage kan..
so.. untuk kemudahan bersama jugak...
tak perlu laa si Bella nie nak pusing jauh jauh kan...
hehehe... ala, kalau menyusahkan pon ape salahnye...
sebab memang aku daa biase susahkan si Bella nie.. hehehehe.. :)

so... perancangan berjalan seperti biase...
sebelum keluar aku sempat bagi Asyraf duit belanje...
tp, pesan awal awal... jangan keluar pergi kedai... tp, aku bagi die duit belanja...
ape kejadahnye? hahaha...
actually, Asyraf nie ramai sangat orang sayang....
so.. tak nak laa ape ape jadi kat die kan...
kalau nak pergi, kene pergi dengan kakak kakak die... hehehe..
walaupun sekarang nie die daa pon darjah enam...
die ikut je ape yang kitorang suruh... tak bantah pon.. owh.. adek yang baek hokey...

okay aku cerite time lepas aku pergi tengok wayang okay...
kalau korang nak tengok entry pasal lepas wayang tu...
terjah kat entry nie okay >>> Twilight With Bella
ha... lepas je habis wayang... kitorang pergi makan makan pulak...
lepas tu... terus bertolak ke Pullman...
tempat yang nak sangat si Bella nie nak tunjuk kat aku...
kate nye, kat Pullman nie... ramai orang buat photoshoot...
tak kire laa photoshoot sekadar suke suke je ke.. or orang buat pre-wedding...
so.. tanpe melengahkan mase... kitorang pon photoshoot suke suke jugak...
layan laa okay...
malas daa nak taip.. ehehehe... :)

that's me!!




  nie Bella...



 
now!! we together gether!!
 
 

okay!! that's all..
Bye... !! :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/