STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Kasut Warne Warni :)

Thursday, January 10, 2013

Kasut Warne Warni :)

Photobucket 
 
hye korang... malam nie tetibe je aku terasa nak update cerite... hee
malam nie aku nak cerite pasal hari Jumaat ke Khamis hari tu...
lame tak? hahaha... sengal je kan... cerite lame lame baru je laa aku nak ceritee...
 
mase hari tu... kelas kami sekejap je... 
eh, aku tak sure laa hari ape aku pergi beli kasut tu...
tp, yang surenye... dalam minggu lepas laa aku pergi kan...
kitorang pergi lepas kelas... naek prebet jee laa...
nak sewa kereta?
sape pulak nak bawak kan? nak harapkan aku? 
alamatnye kene pasang wasiat siap siap yee... hahaha.. :)

mase hari nak pergi tu.... 
lepas habis je kelas... kitorang terus call prebet... suruh amik kitorang..
macam kite nie pangkat besar je nak mengarahkan orang suruh bawak kite pulak kan...
eh, kitorang bayar okay.... hehehe...
dalam pukul 4 pakcik tu akan datang laa kat rumah kitorang...
so.. kitorang habis kelas mase tu dalam pukul 2 lebih tak silap aku...
lepas je keluar poli, kitorang pon jalan dengan lemah longlai nye, lenggang lenggok bagai kan...
singgah laa gerai kuih tepi jalan kejap...
kat situ aku agak kepelikan sikit laa..
sebab tak pernah pulak kawan kawan aku nie nak singgah beli kuih di petang hari kan...
so... dorang beli laa kuih melaka laa... kuih lapis laa... kan...
aku tak beli ape ape.. sebab aku tak ade selera nak makan...

lepas tu... kitorang balik laaa...
sampai sampai je rumah.... macam biase... merebahkan badan di bawah kipas...
kerana kepanasan yang teramat...
sambil sejuk sejukkan badan.... kitorang makan laa kuih kuih yang baru beli tadi...
tengah syok syok duduk.. sekali belek jam.. lagi 5 minit nak pukul 4 kan..
masing masing kelam kabut nak siap...
kelam kabut pon dan lagi tukar baju hokey...
hahaha.. :)

okay, lokasi kitorang time nie... nak pergi Tesco...
nak carik kardigen untuk membe aku laa...
last last sampai je sane... kitorang pergi beli kasut...
kasut kitorang semua sejenis.. cume warne laen laen laa kan...
alah.. murah je... RM20 je.. hehehe..
sambil sambil tu... aku usha jugak laa gaun gaun labuh and skirt kan...
nak menggedik laa konon ... hahaha
tp, semua tak berkenan... bukan tak berkenan...
aku cume tak tau nak warne ape je...hehehe.. :)

lepas daa beli... 
esoknye, kitorang rancang nak pakai...
so.. ini laa hasilnye...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


cantik tak??
hijau - Maria
Biru - akuh, hehehe...
Purple - Amalina aka Baby
Merah - Farah

hahaha... itu laa hasilnye...
lepas tu... bile masuk je kelas network design...
masing masing letak kasut sebelah sebelah..
lepas tu semua dok kate...
sape punyer kasut warne warni nie... hahaha...
kitorang pergi kelas pon berwarne warni...
lagi lagi aku nie ha... dengan tak pandai nak matchingkan warne kan..
baju kurung and tudung warne kuning kuning coklat..
beg pulak hijau...
sekali kasut biru... wahahah... kalau aku keluar dengan Keding aku,..
mau die tak ngaku aku nie awek die.. hahaha..
maaf ye.. saya tak pandai nak bergaye.. aku pakai bedal je...
lantak laa orang nek gelak ke hape kan.. hahaha

okay laa.. nak tidow... bye..
Assalamualaikum...

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/