STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Apabile Si Die Bad Mood..

Thursday, December 13, 2012

Apabile Si Die Bad Mood..

Photobucket
Selamat malam semua nye.. :)
 
ini semua cerite semalam punye... hehehe...
*sambil dengr lagu terasa d syurge..*
hahaha.. lepas je habis final exam hari tu..ak terus diam dalam mengupdate entry...
time nak final rajin pulak ak nak update kan...:)
hahaha.. ok.. kali nie ak nak cerite pasal kes Keding ak nie badmood..
sebab ape? i dont know... bukan sebab ak x nak tahu masalah die.. tp,
sebab die sendiri tak tahu macam mane nak cerite dekat ak.. weehee.. :)
ak nie selalu je mengda dengan die nie.. 
tp, mood die la yang menentukan segalanyer.. hahaha...
kadang-kadang... time ak nak menggedik dengan die.. die yang x de mood.. so.. ak spoil..
kalau die nak mengada dengan ak?? kalau ak ade mood.. ak layan laa... kalau x de.. die un boleh spoil..
selalunyer kalau ak hantar mesej 'awak..' die akan reply...'yeee....' 
itu tandenyer... die okay... hehehe.. tp, bile jawapannyer 'pe...'
secara automatiknyer jantung aku berdegup kencang... kerana.. ak perlu menjaga tutur kate yang bakal ak taipkan..
sebab die dalam kondisi yang sangat menakutkan.. huuu...
baru je i nak menggedik.. ade pulak malaun mane-mane yang nak spoilkan.. hehehe... :)
so.. nak dijadikan cerite.. ak nie dilahirkan tanpe mengetahui bagaimana untuk menenangkan orang...
lepas hari ak bergaduh dengan die selama 2 hari itu... ak malas daa laa nak mencari gaduh lagikan...
so... ak pernah terbaca dalam laman web mane ntah pasal lelaki nie kan...
katenyer kalau lelaki tengah marah ke seangkatan dengannye... biarkan die redaa.. tinggalkan sekejap la..
actually, ak selalu x akan buat macam nie kalau die marah ke hape... selalunyer..
time-time macam nie laa ak akan ade idea.. idea ape?? idea yang kengkadang boleh buat die marah ak..
sebb.. kalau ak tinggalkan sekejap... rase mcam lame je die nak tenangkan diri die tau...
angau namenyer tu.. hehehe.. :)
so.. untuk kali nie.. ak biarkan die sekejap untuk menenangkan diri die..
so.. die pon cakap 'ok..'.. kalau die jawab 'awat?'.. itu tandenyer.. die nak ak teman la...
tp, time tu.. ak x ley nak jamin laa kate-kate ak yang bakal keluar tu kan.. hehehe...
so... time ak biarkan die tu.. memang betul laa ape yang ak rase tu..
rase lamenyer laa die nak bertenang kan... hahaha...
so.. ak tahan jugak diri ak.. lagi-lagi time tu.. ak terlalu letih sangat... sebab x lepas lagi ak sampai rumah..
masih d sebelah utara lagi.. 
lepas habis exam.. ak stay Penang dalam 2 hari jugak la.. gare-gare nak bawak si Aida nie berjalan...
tension i tau duduk kat Penang tu...
sebab terase note-note masih lagi merayau-rayau di sekitar ak.. hehehe.. :)
lepas tu, family aku pulak singgah kat Ipoh.. stay kat sane...
hahaha..:) sebab ape? sebab adek2 aku nie kempunan nak mandi swimming pool laa kan..
so, abaikan cerite tu... nak dijadikan cerite,
kalau aku stay hotel laa kan.. aku sebilik dengan parent aku...
ada laa dalam 3 hari ke 4 hari aku tak gayut dengan die memalam...
mase hari yang ketige tu, time tu aku dekat hotal laa kan...
si die still lagi badmood, tp, bukan dengan aku, dengan kerje die...
malam tu aku mesej dengan die...
and tetibe die mintak die nk gayut dengan aku...
time tu memandangkan die sedih kan... so.. aku senyap2 masuk tandas... and calling die..
sekejap pon jadi... sayu je aku dengar suare macam tu...
luluh hati aku....
esokny aku daa balik Kajang, so.. aku pon telefon die macam biase..
die pon okay sudah... and hati aku lega laa kan...
 
okayla.. that's all ye... bye... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/