STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Karekter Kuih :)

Thursday, December 27, 2012

Karekter Kuih :)

Photobucket 
 
hye korang semua...
entry nie aku saje je untuk share dengan korang-korang..
maklumat nie aku dapat dari mak aku sendiri...
 
tadi kebetulan aku baru je bukak email aku..
sebab aku nak hantar something dekat besties aku, Amalina..
kalau tak sebab nak anta, aku takkan bukak laa email aku tu..
so.. sementara tunggu die bagi email die kat aku..
aku pon check laa inbox aku yang berjela-jela banyaknye..
banyaknye dari Facebook and Twitter je laa... hahaha..
aku un menggunakan kemudahan yang ade untuk tick semua email yang ade..
tapi, sebelum aku tekan delete tu.. aku check...
check punyer check... aku ternampak laa email mak aku nie... pasal kuih..
and aku bukak and bace laa...
mengenai kuih.. hehehe...
marilaa kite bace sesama erk..... di persembahkan.. :)
 
Kuih Paling Gangster = Lompat Tikam
 
 
Kuih Paling Sexy = Puteri Mandi
 
 
Kuih Paling Keji = Taik Itik
 
 
Kuih Bujet Cun = Cek Mek Molek
 
 
Kuih Untuk Awet Muda = Seri Muka
 
 
Kuih Paling Alim = Kuih Ketayap
 
 
Kuih Suka Pukul = Kuih Lompang
 
 
Kuih Dalam Zoo = Badak Berendam
 
 
Kuih Untuk Wisel Polis Trafik = Kuih Sampreeeeetttt
 
 
Kuih Yang Bangun Sendiri = Kuih Bangkit
 
 
Kuih Orang Tak Mandi = Kuih Bau-Lu
 
 
Kuih Paling Tenteram = Kuih Makmur
 
 
Kuih Paling Lembap = Kuih Siput

 
 ok, that's all.. ini semua hanye gurauan sahaja.. hehehe..
dalam banyak-banyak kuih.. kuih Tahi itik tu yang bagi aku pelik...
ade erk kuih tu...
kenapa name die tahi itik... selera ke orang nak makan dengan namenye macam tu??
hahaha.. :) pape pon, enjoy la erk.. 
gambar-gambar nie semua, aku curik dari pakcik aku..
pakcik ape?? pak cik ape lagi kalau bukan...
 
hehehehe... okay, bye, Assalamualaikum.. :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/