STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Cuti Perayaan !!

Sunday, December 23, 2012

Cuti Perayaan !!

Photobucket

Hai korang semua !!
sihat tak ?? !! harap korang semua sihat2 je laa okay,
lagi2 dengan cuace kat M'sia nie yang tak menentu, 
kejap panas, kejap sejuk.. kan.. :)

sepatutnye, cerite nie aku cerite mase hari aku balik Kajang nie,..
tp, da lewat bape hari pulak aku cerite kan? ahaha..
balik Kajang hari Khamis minggu lepas, hari nie (Ahad) baru aku terhegeh-hegeh nak stori.. hee

nak dijadikan cerite, 
balik kali nie luar biase siket tau...
ape yang luar biasenye erk??
 hehehe, pakaian aku yang luar biase mase balik Kajang, hehehe...
selalunye, aku akan balik dengan memakai seluar jeans, and baju t shirt or baju kemeja laa kan..
tp, kali nie aku balik dengan memakai baju kurung...
yang paling tak boleh blah nyer, pakai baju kurung moden pulak tu...
dengan kaennye yang payah untuk aku langkah besar2.. hehehe
biase laa.. adat kan pakai baju kurung, kene laa sopan santun...
kalau Keding aku nampak aku balik pakai baju kurung, mesti die terkejut beruk...
mesti die fikir aku nie daa hilang akal kot.. hehehe..

semuanye gare2 aku malas nak tukar baju lepas habis kelas pagi tu...
pagi Khamis tu.. kelas aku memang sepatutnye ade kelas kan..
kelas Cyber, katenye, lecturer tu nak buat post test...
tiap kali sebelum kitorang kene mule dengan subjek baru... kitorang mesti ade post test nie..
die nak tengok sampai mane tahap kefahaman kitorang mengenai sesuatu subjek tu...
kelas kitorang dalam pukul 12 tengahari.. so..
biase laa kan, awal2 semester, sebelum pukul 12 kitorang daa terpacak dalam kelas kosong..
bersama kawan2 aku yang laen...
lepas tu, tengah sedap2 tunggu kawan2 yang laen, penolong kelas kitorang dapat mesej,
dari lecturer Cyber laa kan...
die kate yang kelas die dibatalkan... 
time tu, frust sikit laa... tp, selamat laa, dalam pukul 1 sampai 2 petang,
kitorang ade taklimat porjek, so, tak de laa nak frust sangat kan...
bile tibe mase nak taklimat tu... kitorang pon dengar laa...
dalam 30 minit je pon.. hehehe.. 

da habis taklimat, kitorang pon blah balik rumah kitorang..
nak buat last packing untuk balik ke kampung masing2 kan...
aku mase nak balik nie, aku tak maklumkan pon dekat parent aku,
tp, bile aku bagi tau pagi tu yang aku nak balik disebelah petangnyer,
parent aku punyer laa terkejut.. hehehe...
saje wat gempak siket kan.. wahahah.. :D
tp, untuk daddy aku, sememangnye die harus terkejut...
takut nanti aku turun Duta kan.. so, die kene laa amik aku...
sebab aku nie ade time kengkadang suke menyusahkan daddy aku nie...
boleh je aku turun UKM, tapi mengada nak turun Duta kan...
hehehe.. :)
tp, bile aku cakap dengan daddy aku yang aku nak balik Khamis petang tu,
daddy aku terkejut, and terus suruh aku balik hari Jumaat.. hehehe..
tp kan.. aku sempat kate kat daddy aku.. yang aku akan turun UKM.. hehehe..
risau benor laa aku menyusahkan die.. hehehe...
baru laa daddy aku tenang jer dengar suarenye.. hee.. :)
jahatkan? ? hehehe...

seminggu nie, agak-agaknye ape erk aku nak buat.. hehehe..
sekarang aku kat kampung sebelah daddy aku.. kat Alor Gajah,
sepanjang cuti nie aku boring gegiler...
sebab lappy aku tak de... huhuhu...
lappy aku belum lagi di formatkan... tunggu je laa Rabu nie...
aku stay kat kampung aku sampai Selasa je..
 
ok la, aku nak chou lu.. bye, Assalamualaikum.. :)

*psst!! actually aku windu kat die*

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/