STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Macam Subjek Carry Jer..

Friday, December 21, 2012

Macam Subjek Carry Jer..

Photobucket 
 
hye korang semua!!
lame daa aku tak update ape2 kat blog aku nie...
sejak lappy aku wat hal meminta aku mengeluarkan duit untuk menformatkan diri beliau..
huhuhuh....
aku baru je balik rumah.
wah!! Home Sweet Home gitu.. hehehe..
minggu lepas aku baru je daftar untuk semester akhir aku di PSP nie..huhuh...
tempay kecintaan aku nie bakal aku tinggalkan tak lame lagi...
sedih giler rasenye... hehehe.
ewah.. mase aku memula masuk sane, sebok sangat tak saba nak habis bagai kan..
sekarang?? tak nak pulak?? hehehe.. sejak jatuh hati dengan orang Kepala Batas kan..
 
ok2, semester akhir nie aku daftar 5 subjek.. huhuhu..
salah satu daripada 5 subjek ini adalah subjek elektif...
 
Network Design - 4.0
Network Security - 3.0 
  Networking Project - 4.0
Statistcal Analysis - 2.0
Cyberpreneurship -  2.0
 
subjek elektif ialah Statistical Analysis... huhuhu...
katenye susah....
so... aku gagahkan jugak untuk amik subjek nie... :)
 
ok2, selesai dah masalah untuk daftar2 niyh....
sekarang aku nak cerite mengenai tajuk entry hari nie...
semalam aku, Maria and Amalina on the way to KL laa kan...
nak balik cuti Merry Christmast...
kitorang cuti seminggu...
dalam perjalanan ke sana, tak silap aku dalam pukul 4.30 macam tu la...
aku dapat panggilan dari Yana, penolong kelas kitorang laa..
die call aku and cakap macam emergency gegiler laa kan...
die bagitau aku Pn Zila (Pensyarah Akademik kelas kitorang), suruh call...
call untuk polibgriged laa...
***************************************
POLIBRIGED
polibriged nie salah satu subjek kene amik mase aku dalam semester satu dulu...
and mase aku semester satu, sape2 yang ade PLKN time tu, boleh drop laa subjek nie..
so.. aku dengan 4 lagi kawan kelas aku drop laa....
  ***************************************
 so.. aku pon call laa Pn aku tu..
and dapat berite yang mengejutkan...
kitorang yang drop subjek nie kene amik balik untuk semester nie..
so, memula tadikan aku cakap aku amik 5 subjek je kan... 
tp, kali nie bertambah menjadi 6 subjek... uhuhuh...
die macam kawad2 je... and maybe ade bende laen jugak...
Pn aku kate kami yang drop nie diberi 2 pilihan...
samada amik Polibriged or amik another one elective subject laa...
subjek elektif kelas aku Statistic Analysis and Mobile
means, sekarang aku da amik Statistic, so aku kene amik Mobile laa,,,
Pn kami cadangkan suruh kami amik Polibriged nie..
sebab die tak perlu fikir sangat laa kan....
satu jam kredit je.... and mobile 2 jam kredit...
so... kami semua decide amik laa polibriged nie... huhuhuh...
rase macam budak carry laa pulak kan??
huhuh.. ape2 pon, aku harap semester nie aku lepas laaa 
Amin... doakan aku yer....
bye, Assalamualaikum..... :)
 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/