STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: UITM da nak masuk sem baru.. :)

Thursday, November 29, 2012

UITM da nak masuk sem baru.. :)

Photobucket

hye korang!! hahaha...
hari nie kan.. aku sangat laa penat... kerana ape?? sebab aku tolong adek aku kemas bilik..
and pergi shopping barang die... untuk die masuk semester baru... hehehe.. :)
sakit kaki aku nie berjalan dengan pakai heels bagai.. haha
mengadakan.. nak perasan tinggi laa kononnye.. hakhak.. :)
actually, aku tak de laa tolong adek aku nie kemas sangat pong.. hahaha..
die start kemas dalam pukul 4.30 petang.. time tu pulak.. aku termembute...
hahaha... konon kan.. termembute... nak ngelak kemas sebenarnye...
adek aku yang last tu daa banyak kali kejut aku soh bangun.. aku bangun.. tp, aku landing balik..
dalam area pukul 5.20 cm tu.. aku pon bangun.. kononnye nak tolong adek aku laa kan...
sekali aku masuk.. bilik daa kemas.. wah...!! sedap mate memandang.. wahaha..
yang tinggal mase tu... nak kemas bawah katil je...
bawah katil kitorang nie.. banyak wasiat harta karun yang bakal diwarisi anak-anak akan datang..
konon laa kan... sahkan tunggu mase je semua nie nak dihumban kedalam tong.. cume tak de mase nak hangkut je... hehehe...
sedang kitorang keluarkan segala azimat yang hado bawah katil tu..
maka sampai laaa parent aku di rumah... baru balik kerje kan..
lepas tu.. dorang suruh kitorang bersiap.. katenye nak beli barang-barang adek aku yang Aida nie..
actually parent aku sendiri nampak barang-barang banyak berterabur kat depan..
dengan kotaknye.. and many more laa.. tp, tetap jugak suruh bersiap..
katenye... balik nanti baru sambung.. hahaha.. ok foine laa kan.. kitorang turutkan sahaja..
tinggal laa barangan tersebut bersepah kat depan rumah.. hehehe.. :)
kitorang juz pergi kat Warta je... beli kat sane je...
btw, aku memang terasa amat bosan tak keluar rumah... and aku rase nak sangat jejak kaki kat Warta..
macam aku tak pernah jejak pulak kan.. haha.. tak ade laa.. cume aku daa lame tak pergi sane..
rindu.. hahaha... so mase pergi sane.. adek aku beli baju kurung polka dot... kasut and barang2 harian die..
aku sebenarnye pelik sikit dengan die nie..
setiap sem laa.. kalau nak masuk sem baru je.. mesti nak kene beli baju kurung baru..
jeles tau.. bile time aku nak beli.. duit mesti tak ade da.. huhu...
begini laa nasib anak sulung... huhuhuh... selalu bersedih...
barang die sorang sahaja... boleh capai RM 250++ laa jugak... die sorang je tau..
aku nak jugak menyelit.. tp, mak aku kate.. aku nanti.. time nak balik nanti laa.. huhu..
so... aku hanye berjalan... yang aku bawak balik dari Warta tu.. hanyelaaa...
screen protection phone aku and perfume untuk bilik hadek aku nie ha.. hhahaha..
itu sahaja.. lepas pergi Warta tu.. kitorang pergi Hari-Hari pulak.. adek aku nak beli barang laen pulak..
aku just berjalan je... tengok... 
then daddy aku offer samada aku nak mane-mane baju ke kan.. die nak belikan...
tp, aku tolak... actually.. aku ade jugak tertarik kat satu baju nie... tp, tak nak laa aku kan..
hari nie je duit depa habiskan.. takkan aku pulak nak menyelit.. hehehe..
tak pe laa.. pendamkan sahaja niat kat baju tu...
okaylaa.. kite daa penat nak taip daa.. bye... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/