STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Tak Berubah Perangai Die Nie.. :)

Thursday, November 29, 2012

Tak Berubah Perangai Die Nie.. :)

Photobucket 
 
actually, entry nie aku nak taip time minggu exam...
sebab bende nie terjadi mase exam.. hahaha..
tetapi disebabkan aku 'sebok' untuk mengulangkaji segala bende...
so.. aku tangguhkan entry nie..
aku just simpan post nie dekat draft sahaja... hehehe...
 
okeh!! btw, siapekah die yang aku maksudkan disini??
hahaha.. si die yang aku maksudkan kat sini...
bukanlah si die yang aku selalu membebel tahap emosi selalu tu erk... hahaha..
kali nie aku teringin nak update mengenai pasal membe pulak...
bohsan daa cakap pasal kekasih kan.. hahaha... kite tangguh kejap..
haish!! tangguh lagi.. asyik laa menangguh je aku nie kan..:)
 
budak yang aku maksudkan kat sini.. membe aku mase aku jage exam...
setelah lame aku lost contact dengan mereka-mereka yang DTAM..
tp, malam mase minggu exam tu... tibe-tibe die chatting dengan aku...
time-time exam pon aku masih berkesempatan untuk mengonlinekan diri aku nie...
budget aku ni famous sangat laa kan... haahaha...
cer korang tengok ape yang kitorang chatting kan ye.. :)
 

name die Azrin... name penoh die?? aku tak tahu.. mase aku kerje dulu..
aku panggil die ayin je.. hehehe...
okay.. kalau korang bace mesti tak berapa nak paham...
actually, kat sini kitorang dok ngate pasal taik lalat...
taik lalat sapekah?? hahaha.. daa sure-sure laa pasal taik lalat kat muke aku nie ha...
kalau korang nak tau... muke aku memang banyak taik lalat...
kalau tak percaye tengok gambar-gambar aku...
aku tak pernah nak edit gambar kalau nak masukkan kat internet.. hahaha
mase aku kerje dulu... die ni laa salah seorang yang tak pernah bohsan mengira taik lalat aku...
bile aku berjalan kebelakang.. and die pulak nak berjalan ke depan... 
die akan angkat tangan... konon tengah mengire... kire ape?? taik lalat aku.. waahahaha..
and satu ayat die yang memang selalu nak bagi kaki aku dekat die..
ape tu??!! bile die kate macam tu.. haish mamat nie.. x habis-habis...
walaupun daa lame aku tak contact... i mean chatting dengan die kat FB...
perangai die still same okay.... same-same tak ape...
tapi ape yang sure... suare die terbaik... bile die nyanyi lagu..
Andai Ku Bercinta Lagi.. hahaha..
walaupun cerite nie agak basi.. tp, ak akan ingat kenangan jadi pembantu pengawas dengan dorang..
sebab maybe lepas nie.. aku takkan apply kerje part time jaga perikse lagi...
hhehehe.. sudah letih laa... hahaha... 
macam banyak kali pulak aku jage perikse kat UKM tu kan??
actually, baru 2 kali.. karang tak pasal-pasal student kat UKM tu menyampah tengok lak..
asyik-asyik laa muke orang yang same je jage.. ye tak?? hahaha
k la... that's all...
pape pon doakan aku pass final nie okay... dupdapdupdap plak.. hehehe
bye.. :)
 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/