STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Terasakah Aku?

Monday, November 26, 2012

Terasakah Aku?

Photobucket

hye!!!
malam-malam bute cenggini ak masih lagi boleh update lagi... hehehe..
actually, ak update nie sebab hati ak tetibe je badmood... hehehe..
dengan die.. tp, ak still boleh kawal marah ak.. sebab ak badmood dengan hal remeh je..
sebab ape aku kate itu hanye laa hal remeh sahaje??
sebab... 


adekah gambar aku nie nampak pelik??
adekah baju yang ak pakai nie x matching?? sebb mase ak pakai baju nie..
aku mintak pendapat mak ak...
okay tak aku pakai baju nie.. and my mum said okay je...
so.. ak x expect ape laa kan... ak keluar xde pulak orang gelak kat aku kan...
and... memang ak cakap.. aku memang x cantik.. even ade orang puji pon..
ak rase mate diorang maybe x betol.. hehehe..
tp, kenapa malam nie ak terasa dengan kate-kate die??
hurmmm....:)
mood hilang daa... bye laa.. :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/