STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Valentine Day !!! [Part 2]

Wednesday, February 20, 2013

Valentine Day !!! [Part 2]

Photobucket 
 
hye... kembali ke Part 2...
gedik kan? nak wat cerite aku kononnye panjang sangat laa kan... hahaha.. :)
marilah kite sambung di part selepas Part 1 tu kan.. hahaha
 part lepas kitorang keluar rumah nak pergi makan tu kan... hahaha.. :)
 
okay... mase otw nak pergi makan tu.. muke Bella daa kelat semacam...
kitorang pergi nie naek kereta Zira...
actually, diorang datang rumah aku naek kereta masing masing laa kan...
tp, mase kitorang nak keluar tu... naek kereta Zira...
selalunye daa rase si Bella nie yang bawak...
tp kali nie kite rase si Zira yang bawak... aku duduk kat sebelah Zira...
first time masuk kereta Zira aku jakun sikit.. sebab gear kereta die dekat dekar radio gitu...
Gambaran gear kete Zira... hahaha
 nampak tak? gmbar yang paling besar tu... hahaha
macam tu laa... hahaha... kecoh kejap... almaklumlaa.. aku nie kan jakun sikit...
lepas tu... kitorang tak tahu nak makan dekat mane...
tanye tanye.. semua kate suke ati... hahaha.. :)
so... tetibe Zira kate die teringin nak makan dekat Little White Cafe..
 
 
 
hahaha... teringin nak makan makanan omputih kan... so.. kitorang pon makan kat situ...
untuk kali nie.. daa due kali aku makan kat sini... 
itu un Bella yang bawak aku laa....
sampai sampai... kitorang pon order laa makanan.. hahaha.. :)
masing masing makan Spageti... sampai je kat Zira die makan ala ala ikan tu... ape?
aku un tak tau laa... hahaha... kate nak budget omputih kan.. gitu... hahaha.. :)
sambil sambil tunggu makanan yang diorder tu... kitorang sanpping sikit...
almaklumlaa.. bukan selalu dapat bertige kan... hahaha...
 
kegilaan die terserlah bile lapar.. hahaha :)


IPhone Bella jadi IPhone kami berdue!!  SMILE!! :)

time tok syok sendiri... hahaha.. :)

Aida... boleh juge dikenali sebagai Pendek!! hahaha.. :)
3 of us!! - Bangi -
seronok berbual denga Zira Ash nie.. hahaha. :)
  nie pulak gambar sebelum balik... :)
 
pict yang menjadi wall paper phone Asha aku... hahaha.. :)
 lepas habis je makan... kitorang nak balik laa kononnye...
time tu... keadaan kat Bangi tu... hujan renyai renyai gitu... hahahah...
tetibe pulak si Bella nak pergi singgah 7E nak beli gegule.. yang adek aku nak topup.. hahaha
so... singgah laa.. lepas daa tunggu dorang... 
tetibe kereta Zira nie menyimpang ke Tasek Cempaka...
aku un pelik.. sebab mase tunggu Bella ngan Aida beli barang kat 7E tu,, 
mak si Zira ade call suruh balik... lagipun katenye sedara die dari Penang stay kat rumah Zira kan...
yang buat aku lagi peliknye.... time tu hujan renyai renyai..
dalam pale otak aku.. diorang nie nak main hujan ke...
mase tu terimbau kenangan kat PLKN... mandi ujan reramai bersama Amani, Syikin, Dhamira...
hahaha... so.. aku un follow je laa diorang tanpe banyak berkate kate.. hahaha.. :)
 
masuk masuk je Taman Tasek Cempaka tu... 
Zira suruh aku teman die pergi toilet.. tp, toilet die cantik sangat..
pelik laaa tandas awam cantik macam tu... sekali kene bayar laa... RM 0.30...
aku ngat nak follow si Zira nie pergi tandas... tp, kene bayar..
bukan aku lokek nak bayar... sebab aku malas nak kelaurkan duit aku yang dalam handbag aku.. hahaha
lepas tu aku tunggu laa di bawah sepohon pokok...
tetibe aku ternampak si Bella and Aida bawak keluar something dari kereta Zira..
sebelah bawa something yang macam pelik gitu...
and sebelah lagi ade kotak kek Secret Recepi.. hahaha... time tu rase berkobar kobar gak nak tau...
tp, Zira lame pulak dalam jamban... dalam 20 minit macam tu baru si Zira keluar...
lepas tu.. kitorang pon ke pondok...
time tu diorang tengah susun susun laa kat pondok tu... hahaha...
lepas tu bile aku tanye diorang tak jawab... wat bodoh je...
 
bile daa siap.. diorang kate... kitorang buat nie sebab nak celebrate bufday kau mira..
"surprise"
time tu aku macam terkejut laa.. sebab lambat giler kot bufday aku..
11 Mac okay bufday aku... tp, diroang sambut 14 Febuari 2013...
mase Valentine Day pulak tu... hahaha.. :)
sekali diorang pasang lilin and nyanyi laa lagu bufday kat aku...
hahaha... aku rase terharu sangat and terasa macam cepat sangat aku jadi tue.. hahaha.. :)
lepas tu.. aku tiup tiup lilin.....andddd.......
diorang bagi present jugak laa kat aku.... and time tu jugak aku dipakse bukak...
hadiah tu besar okay... sebelum bukak diorang suruh aku teka dulu...
 
so... aku teka melampau... S3 kot... hahaha....
sekali bukak... terus tangan aku menggigil okey... lame jugak laa menggigil...
nak tau tak aku dapat ape... jeng jeng jeng!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hahaha.... and lepas tu... kitorang makan kek...sampai habis... lepas tu.. kitorang un balik...
and aku tanye diorang.. kenape sambut awal sangat....??
jawapan yang diberi... bulan 3 nanti diorang kan busy dengan final.. so..
takut tak sempat laa nak wish... :)    
okay... itu je laa cerite Valentine Day aku.. hahaha...aku sambut dengan BFF and Aida Pendek!!
aku tak dapat sambut dengan kekasih aku sendiri...
eh eh.. mane boleh sambut.. hahaha.. :)
layan gambar sekitar bufday + Valentine aku bersama kekasih aku nie k...












 
 ok.. kat sini... aku nak mengucapkan berjute lion dekat korang...
sebab sudi sumbut bufday aku terlalu awal sebulan bape hari je...
thanks a lot korang..
hadiah yang korang bagi aku akan simpan bebaik... tq korang...
                 
- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/