STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Segmen Saya Follow U, U Follow Me by mselim3

Tuesday, February 05, 2013

Segmen Saya Follow U, U Follow Me by mselim3

Photobucket 
 
Hye!! Selamat Petang semua!!
daa lame daa rasenye aku tak join mane mane segmen nie..
untuk kali nie aku nak join segmen nie..
hanye untuk mengenal beberapa blogger laen.. hehehe
saje untuk mengisi mase yang terluang.. :)
ape salahnye kan?
korang yang follow blog aku nie pon..
jom laa join segmen nie okey..
jangan segan segan okey?
senang je syaratnye...
1. korang kene buat entry mengenai segmen ni terlebih dahulu..
2. tinggalkan link kat ruang comment yang disediakan..
3. semua blog boleh join, tak kira blog lame ataupun baru.. :)
4. link kan banner d atas ke blog beliau...
5. follow and like fanpage beliau... hehehe...
 
okeyh.. mari laa join!! kalau korang nak join.. klik je banner kat bawah nie erk.. :) 
 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/