STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Peplum :)

Saturday, February 02, 2013

Peplum :)

Photobucket 
 
hey korang!!
aku ade something nak share dengan korang nie...
korang nampak tajuk entry aku nie macam hover tak?
baru je beli baju tu daa nak havoc kat blog nie...
eh, blog aku kan.. hee...
okay okay.. aku buat entry nie bukan ape okay...
bukan niat nak menunjuk... aku nak menunjuk ape nye kan..
orang laen daa lame daa serbu baju nie time die naek..
aku sekarang baru terhegeh hegeh nak beli...
 
actually, aku tak tahu aku nak pakai dengan ape...
okay.. aku tunjuk contoh baju yang aku beli tadi k..

 
first, korang jangan hiraukan kod kod uh erk..
aku tak jual baju nie...
aku nak tunjuk jenis baju yang aku beli..
sebab baju peplum nie kan ade yang jenis pendek tu kan..
tapi, aku beli yang jenis labuh punyer...
warne die... mustard.. :)
tp, aku rase nak pakai dengan seluar jeans biru...
agak agak korang kan.. sesuai tak?
kalau nk pakai dengan kaen, kaen yang jenis macam mane erk aku nak beli..
bagi cadangan? sebab balik nie aku boleh korek poket apak aku.. hehehe
 
for my fashion designer : Bella Poh... cadangan anda amatlaa aku hargai..
tolong aku weyh!! 

- Nurulamirah Binti Rajion -

#sumber gambar : Google

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/