STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Hari Berkebaya :)

Friday, February 08, 2013

Hari Berkebaya :)

Photobucket 
 
hye, selamat pagi semuanye!!
pepagi lagi aku daa update blog kan?
actually, aku tak cukup tidow sebenarnye... semalam aku sampai rumah pon pukul 2.15 pagi..
letih tu tak yah cakap laa..
dengan pening nye lagi.. and tetibe badan aku macam banyak angin..
sebab aku tetibe je sakit pale yang amat...
sampai aku sendiri tak tahan laa.. :)
 
ok.. hari nie aku nak cerite ape yang terjadi semalam..
hahaha, tetibe je aku cerite bende yang baru je kan..
selalu cerite bende yang daa basi.. hehehe
semalam aku, Maria, Baby and Ayu pakai baju kebaya ke kelas...
bukan pakai baju kurung kebaya erk...
baju dengan seluar je...
saje je... daa beli kan... takkan x pakai pulak...
kitorang beli kebaya tu mase sale ri uh.. murah giler.. RM14 macam tu..
daa lame daa sebenarnye teringin nak beli baju kebaya je... tp, mahal laa pulak..
so... time baju tu tengah murah laa aku rembat kan...
lepas tu... kitorang pon tergedik gedik dengan menggayakan baju tu.. hahaha
sampai En. Fauzi lecturer Network Design aku tegur...
Cik : hari nie hari ape erk..
Kitorang : Khamis cik...
Cik : owh.. patot laa.. hari nie hari kebaya sedunie erk?
hahaha... sampai macam tu sekali cik tu cakap at kitorang...
tersenyum je laa.. hahaha
ok laa... korang layan laa gmbar yang kitorang snap... hahaha
 
AYU

AKU !!

BABY

FARAH

CANDID PICTURE

AKU AND MARIA

AKU AND AYU

AYU AND POKOK DEPAN LAB

CANDID AGAIN!!

ANOTHER CANDID PICTURE!!
  that's all.. ok laa.. aku nak chou lu...
nak makan.. lapar laa pulak...
bye... Assalamualaikum.. :)
 
- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/