STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: 100 Hari Tanda Sebelum Kematian

Friday, February 01, 2013

100 Hari Tanda Sebelum Kematian

Photobucket 
 
Selamat Petang semua!!
untuk hari nie.. tak sampai beberapa jam.. aku update 2 entry..
tengah aku duduk termenung sekejap.. aku teringat cerite yang aku tengok semalam
dengan Amalina..
cerite yang buat diri aku sendiri takut..
 
"100 HARI TANDA SEBELUM KEMATIAN"
 
cerita yang buat aku aku takut..
mase aku tengok cerite tu pon aku rase berdebar sangat
ok, meh laa aku kongsikan maklumat yang aku dapat mase tangok cerite nie..
same same laa kite berfikir.. :)
 
100 Hari Tanda Sebelum Kematian
tanda ini akan berlaku selepas Asar. Seluruh tubuh iaitu dari hujung rambut sehingga hujung kaki akan menggeletar atau menggigil..
 
40 Hari Tanda Sebelum Kematian
juga akan berlaku selepas waktu Asar. bahagian pusat kita akan berdenyut dennyut. pada mase ini daun yang tertulis name kita akan gugur dari pokok yang letaknye dari Arash Allah. maka Malaikat maut akan mengambil daun itu dan mula mengikuti kita setiap mase. akan terjadi malaikat maut ini akan memperlihatkan wajahnye sekilas lalu dan jika ini terjadi.. mereka yang terpilih ini akan merasakan seakan akan bingung seketika. 
 
7 Hari Tanda Sebelum Kematian
hanya diberikan kepada mereka yang diuji dengan musibah kesakitan di mana orng sakit yang tidak makan secara tibe tibe ianya berselera untuk makan.
 
3 Hari Tanda Sebelum Kematian
terasa denyutan di bahagian tengah dahi kite iaitu diantara dahi kanan dan kiri kita.. ketika ini juga mata hitam kita tidak nampak bersinar. bagi orang yang sakit, hidungnye akan perlahan lahan jatuh jika kita perhatikan dari sebelah sisinye.telinga akan kelihatan layu d mana di bahagian hujung akan beransur ansur masuk kedalam. telapak kakinye yang terlunjur akan perlahan lahan jatuh ke depan dan sukar untuk ditegakkan..
 
Sehari Sebelum Kematian
akan berlaku sesudah Asar di mana kita akan merasakan satu denyutan di sebelah belakang iaitu dikawasan ubun ubun di mana ini menandakan kita tidak akan sempat untuk menemui waktu Asar keesokkan harinye...
 
 
ok.. that's all je yang aku dapat share dengan korang dalam cerite yang aku tengok semalam..
ok laa.. nak bersiap.. nak pergi perjumpaan IM4U petang nie..
Assalamualaikum...
 
 
- Nurulamirah Binti Rajion -                  

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/