STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: " Aku Pelat"

Saturday, February 09, 2013

" Aku Pelat"

Photobucket 
 
Salam tengah malam semuanye!!
ha... berdasarkan tajuk entry tu...
bukan bermaksud aku yang pelat okeyh...
actually, tajuk entry tu.. tajuk lagu...
hahaha.. tetibe aku teringin sangat nak cerite... kenapa lagu nie terngiang ngiang at telinga aku...
cuti yang lepas... Keding aku balik Penang kan... time tu aku tak balik Kajang...
sebab minggu raye cine nie aku nak balik... rase macam membazir je pulak kan...
so... time Keding aku yang ensem nie nak balik..
die tak bagi tau aku pon...
walaupun aku daa tanye die berjuta juta kali...
samada die balik tak minggu nie..
jawapan yang setia meniti kat bibir die "ntah laa sayang"
tu je... agak mencabar kesabaran  aku ye di situ...
  tp, selalunye walau die cakap ntah laa.. ape laa.. aku akan rase samada die nie balik ke tak
walaupun die tipu aku kononnye tak balik sangat kan.. :)
tp, malam tu aku tak rase ape ape... tak syak pon yang die nak balik...
sebab die gtau mase tu.. die nak kuar... dari Port Dickson nak ke Seremban...
tp, die nak bergayut ngan aku... ada laa dalam 2, 3 jam jugak...
bile aku tanye, daa sampai Seremban belom?
and jawapan yang die bagi... tak sampai lagi... nak nak pulak.. time tu pulak aku tengah mamai..
so.. aku tak syak pape laa..
tp, mase tengah gayut gayut nie laa die nyanyi lagu nie...
kebetulan dekat radio ade lagu tu...
so... die ikut rentak rap tu kot...
and sangat laa laju ye... aku hanye tersenyum...
almaklumlaa... kalau tengah bercintun nie... suare katak pon ate sedap jugak..
tp, seyes aku rase die nyer suare sedap.. hahaha..
angau kejap...
kalau korang nak dengar lagu "Aku Pelat" nie macam ne...
korang dengar laa video kt bawah nie erk..
sebelum dengar tu... PAUSE kan dulu lagu kat blog aku nie erk..
nanti pening pulak korang dengar 2 lagu.. hahaha
 
 
hahaha... malam nie Keding aku balik kampung...
tp, tak de kesempatan laa nak berjumpe...
aku ke selatan.. die ke utara... :)
semoga perjalanannye lancar...
 
 
 
Ya Allah... kau lindungilah die serta rakan rakan nye di dalam perjalanan pulang...
permudahkanlah jalannye...Amin..
 
okaylaa... bye... Assalamualaikum... :)
 
- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/