STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: 14 Febuari 2013 !!

Friday, February 15, 2013

14 Febuari 2013 !!

Photobucket 
 
hye readers!! hehehe
haa... tajuk entry aku hari nie.. ape ye?
yes 14 Feb 2013 is a hari yang paling bahagia sekali...
ye.. hari nie jugak laa hari Valentine Day or Hari Kekasih.. hehehe
agak agak korang aku sambut tak hari kekasih nie?
hahaha... ye.. aku sambut!! aku sambut dengan kekasih aku..
hahaha... sape lagi... Bella, Zira and adek aku...
hahah.. nie laa kekasih aku... aku pergi sambut tadi petang...
tp, aku tak cerite lelebih... nak kene tunggu picture dulu...
so.. entry nie pendek je..
untuk peringatan aku juga tentang hari nie..
nanti dapat gambar aku cerite okeyh...
haaa... daa....
gud nite!! :) 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/