STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: "Maaf ye Awak.. Saya Tak Layan Orang Yang Tak Kenal"

Friday, February 01, 2013

"Maaf ye Awak.. Saya Tak Layan Orang Yang Tak Kenal"

Photobucket 
 
Selamat Malam semua!!
hahaha.. gile kan aku.. 
untuk hari nie je.. aku update 3 entry.. 2 tengahari tadi.. 1 sekarang laa.. :)
 
okay okay.. agak agak korang kan...
budget 'hot' sangat tak aku punyer  tajuk entry hari nie?
hahaha... macam ramai sangat laa orang yang kacau aku nie kan..
padahal sorang je pon.. hahaha.. takde laa sampai tak cukup memory untuk save mesej mesej aku tu kan..
and pasal sorang nie laa aku nak taip entry nie..
wah!! famous beliau.. hahaha.. famous laa sangat kan...
itew bukan blogger fofular okeng!!
 
2 hari lepas... ade laa seorang kaum Adam nie kacau aku...
hahaha.. yang tak boleh blahnye... macam macam pulak die tanye aku..
actually, tak ade laa macam macam sangat kan...
cukuplaa sekadar name, umo, and duduk d mana...
taktik pertama kalau nak kenal kan... ala.. basic je tu...
taktik yang aku gune untuk tackle orang... *konon*
 
aku dapat tahu, die dapat number aku dari kedai topup...
aku pon terkejut.. sebab aku tercalon dalam orang orang yang kene curik number kat tempat topup tu... sebelum nie membe aku yang kene... and now?
and aku daa kate daa yang aku tak layan orang yang aku tak kenal...
budak tu tetap kacau jugak... siap call call lagi... kalai siang siang tak ape..
memalam bute pon nak kacau aku.. sudah sudah laa tu..
perangai daa macam Keding aku mase 'muda muda' dulu... hahaha...
 
okay... sekarang aku nak cerite something kat korang nie..
kenapa aku tak layan Kaum Adam yang aku tak kenal nie...
mase aku form 5 dulu.. aku ada kenal dengan seorang lelaki..
kenal dari no yang aku tak tau menahu nie laa..
almaklumlaa... baru dapat pakai phone kan..
aku dulu memang friendly... suke tegur orang.. walaupun orang tu tersalah misscall kat aku..
and time nie.. aku dapat ramai kawan...
so.. tak pelik laa macam mane aku boleh berkawan dengan orang Kelantan ke, Pahang ke..
sampai aku kenal seorang jejaka nie...
name yang aku kenal... sipi sipi je dengan name aku...
tp, yang sure, bukan Amir ye name die...
name die.. biar je laa aku yang tahu... :)
umur die mase tu 24 tahun.. and seorang bissnessman yang bujang okay..
tp, aku tak tahu laa betul ke bujang kan...
 bufday aku dengan die sebelah sebelah je... aku 11 die 12 bulan Mac jugak..
mase bufday die.. mummy die ade buat party bufday.. 
aku dijemput jugak... tapi, aku tak pergi laa kan... mau kene kerat 18 dengan daddy aku..
and one day, die ade ajak aku keluar.. and katenye die boleh bagi berapa je
asalkan aku keluar dengan die...
hamboi!! banyak cekadak die!! ingat aku nie ape?
and disebabkan itu laa aku daa tak layan orang yang aku tak kenal...
 
and ape pulak pandangan Keding aku kat situasi nie.. hehehe.. marilaa kite bace bersama..
aku : tadi malaun uh anta mesej kat itew..
die : die kate ape?
aku : die tanye itew free tak esok... tp, itew jawab tak.. esuk itew ade kelas..
die : laa.. kenapa awk tak cakp esuk awak free, pastu awak keluar laa dengan die..
aku : eh? boleh erk.. laa.. patot itew jawab esok itew free laa.. ade rezki dapat tengok wayang ke.. makan ke kan..
die : haa.. tau pun.. yang saye kat sini frust gile nak vavi... grr..
aku : hahaha... aik? kenapa pulak? kate kasi tadi...
 
hahaha.. itu laa alkisahnye.. hahaha.. suruh aku pergi jugak.. tp die sendiri frust kalau aku buat macam tu.. hahaha..
kelakar.. wat betul betul karang baru tau.. hehehe... kidding je.. :)
ok laa tu je laa aku nak story mory dekat korang k...
bye... Assalamualaikum.. :)
 
- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/