STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: 28 Febuari 2013

Friday, March 01, 2013

28 Febuari 2013

Photobucket 
 
Salam semuanye!!
lame daa aku rase aku tak update..
nak jugak.. tp, banyak cerite aku tergendala kat draft tu..
tak siap siap pulak...
banyak pulak kerje... dengan test and quiz... heee.. :)
 
aku saje je nak update untuk hari nie...
aku tak ade bende un nak cerite... tp kan..
korang sedar tak hari nie hari terakhir untuk bulan Febuari nie?
hehehe.. sedar tak sedar kan... :)
 
dalam bulan febuari nie.. macam macam daa berlaku... 
bulan nie jugak hubungan aku dengan Keding daa mencecah 2 tahun...
tak ade laa nak bangge sangat dengan 2 tahun tu...
bile tengok usia hubungan tu lame.. aku rase letih laa pulak...
 bukan letih bermaksud aku daa bosan...
tp, dengan bermacam macam karenah daa muncul antara aku dengan Keding nie...
tp, untuk bulan nie jugak... aku kene marah yang teramat...
hehehehe... kire tu un ley jadi sweet memories jugak laa... :)
 
ade satu hari tu.. aku gaduh gaduh laa dengan die...
sebab aku cucuk cucuk salah die...
ape lagi... die un bengang laa.. hehee.. saje je kan aku cari masalah?
2 hari sebelum tu memang keje aku asyik memarah je...
si Keding aku silap sikit je... aku marah die... hehehe... 2 hari berturut turut pulak tu..
malam je gaduh... tp, yang sure sebelum tidow... masalah selesai...
tp, mase hari Khamis tu.. die pulak yang bengang dengan aku...
die pulak yang naik hangin dengan aku... turn aku pulak laa nak pujuk...
so... pujuk punye pujuk... cair jugak.. lepas tu.. aku cucuk cucuk lagi...
sekali.. hahaha.. KEBABOOMMM!!
meletus laa perang... kuat tu die marah... 
lepas tu.. aku un ape lagi.. text laa membe die... suruh die tolong...
sebab aku call banyak kali.. die off phone...
dalam pale aku.. maybe die nak mule perangai lame die balik nie....
dulu kalau gaduh sikit off phone.. tu laa perangai die...
tp, lelama daa tak buat daa... tp, hari tu jadi balik...
so.. aku takut die tak nak contact aku daa... terpakse laa mintak tolong membe die...
dalam beberapa minit... die call aku balik...
and same same mintak maaf laa kan... hehehe.. :)
lepas tu selesai... hehehe...

untuk bulan febuari tu... itulaa kemarahan die yang paling aku takut sekali...
hehehe.. tp, aku releks je kalau takut... hehehe.. :)
ok laa.. nak study... saje je nak update blog nie...
bubye!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/