STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Blog Berubah Lagi :)

Monday, March 04, 2013

Blog Berubah Lagi :)

 
 
Selamat Petang semua nye!!
 
petang nie.. aku tak tahu laa kenapa tangan aku gatal sangat nak menukar template blog nie..
maybe sebab teringin nak edit blog sendiri laa kot...
korang tengok okay tak?
hehehehe.. :) bagi aku... aku cukup puas hati laa...
cume header je dalam pembikinan aku sendiri...
aku tak tau nak edit gambar aku sendiri macam mane..
tp, akan ku usahakan... maybe lepas habis belajar laa kot baru aku usahakan header tu...
sebab sekarang nie.. aku dalam pembikinan untuk menyiapkan projek akhir aku...
banyak lagi aku nak kene fikir.. hehehe...
ini pon sebab aku pening nak carik untuk buat database untuk login network yang group aku buat..
ade sesapa pandai buat tak?
boleh tak ajar aku macam mane? hehehe... :)
tak pe laa... mai kite review sikit blog aku yang aku edit tadi okeh ? 
mari mari !!
 


 
 

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/