STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Berehat Sebentar Dari Mengupdate :)

Sunday, March 17, 2013

Berehat Sebentar Dari Mengupdate :)

 
hye korang semua!!!
lame daa tak jumpe korang... and agak lame jugak aku tak bukak ini velog....
update apetah lagi? ye dak? hehehe.. :)
 
di entry nie... aku nak bagitau... yang kemungkinan besar aku akan berehat sebentar dari mengupdate entry baru....
ini adalah kerana faktor faktor kebusyan yang melampau....
dengan final projek... ditambah dengan mini projek jugak... hehehe... :)
 
hehehe.... yang final projek akan dibentangkan pada 8 April nie... hehehe... doakan kejayaan untuk
group aku erk...
mini projek pulak... kitorang kene bentang 26 March nie...
untuk final projek... memang dari awal semester daa kitorang start buat... sampai la nie tak siap siap lagi...
tajuk final projek kitorang... Monitoring Device Availability....
hehehe... :) bunyi punye senang laa....
tp, buat jangan cakap... hehehehe... :)
mini projek kitorang pulak... kitorang kene buat perniagaan online... hehehe :)
aku sati group dengan maria... and aku diberi tugas untuk membuat blog...
jual ape? hehehe.. itu rahsie... hehehe...
tp, aku tak gunekan blog nie sebagai medan aku untuk melengkapkan mini projek tu...
aku create akaun baru... kalau dulu... boleh je pakai @yahoo.com...
sekarang nie... pakai.. @gmail.com... hehehe... poning jugak laa aku nak nengok nyer...
pening jugak aku nak mencarik layout die bagai... hhehehe...
tp, dengan adenye blog uh... aku dapat explore bende yang akan aku buat tak lame lagi kat blog aku...
tp, x de laa menjual kan... hehehe... :)

mungkin lepas nie aku akan update lepas habis je pengajian aku kat Penang nie...
lepas je aku telah menetap kat rumah aku sambil tunggu orang masuk minang... hehehe.. :P
sape laa nak kat aku nie... hehehe.. :)
atas kebusyan yang tak dapat dielakkan....
aku akan tumpukan pada blog jualan online sementara tu je... hehehe
lepas habis presentation tu... aku delete blog tu... hehehe....
and mase aku daa habis nanti... aku akan ceritekan kenangan pahit manis aku bersama kengkawan Penang aku... and si die... eh? si die tak perlu kot... rase macam pernah cerite je.. hehehe
aku akan ceritekan kenangan aku yang tak dapat aku lupekan sepanjang belajar kat Penang nie... :)

ok laa... tu je laa aku nak bagitau.. hehehe.... ngantuk sudah gue... hehehe...
eh? aku cakap macam nie macam ade je orang nak bace entry aku kan??
budget famous laa pulak... tak pe... sekali sekala... bukan selalu pon...
bye bye bye!!!
Assalamualaikum :)

- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/