STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Akhirnye, Sampai Jugak...

Sunday, March 03, 2013

Akhirnye, Sampai Jugak...

Photobucket 
 
Selamat malam semua!!
hahaha... selama 3 hari dalam bulan 3 nie... aku rase happy sesangat...
tak ade yang tak bagus berlaku... and i hope.. tak ade laa perkara buruk yang terjadikan..
 
okay, hari nie aku ade rase happy... ade rase tak happy...
yang tak happy nye, siang tadi... time aku mesej dengan Keding aku...
sedap sedap tengah mesej dengan die... die boleh tertidow...
yang itu, sure sure laa aku tau die tertidow.... yang aku marah tu..
die tak nak lak bagi warning kat aku yang menunjukkan die nie nak tidow...
 pergh!! tercabar jugak tahap kesabaran aku tu... hahaha... :)
last last, aku pon tertidow sekali.. wahahaha.. :)
sampai pukul 4 petang jugak laa aku tunggu mesej die.. 
bile aku bangun tidow je... die mintak maaf... hee.. selamat laa
kalau tak memang aku berangin je laa rasenye... hahaha... :)
 
yang gembirenye... jeng jeng jeng...
hahaha... tak ade ape pon... sebenarnye...
sebab sekarang nie... aku tengah mesej dengan die... dari lepas pukul 8 tadi lagi aku mesej...
mase aku tengah mesej dengan die tu... die dengan membe die...
dok berjalan di persisiran pantai Port Dickson tu...
hamboi.... bukan maen romentik lagi pasangan belangkas tukar tukar Keding aku nie...
sampai laa die kene tinggal kat bilik die balik..
sebab si membe die tu nak luangkan mase dengan girlfriend die...
almaklumlaa... girlfriend die nak praktikal kat Sungai Petani minggu depan...
so.. nak spend time laa together gether kan... takkan si Keding aku nak menyelit sama... hahaha
 
lepas tu... lepas je duduk kat bilik... kitorang pon mesej mesej je laa
memula tu.. agak rancak laa jugak...
cepat je reply mesej... tetibe jadi lambat pulak....
and lepas beberapa minit lepas tu... cepat balik laa kan.. hehehehe.. :)
and sambil mesej dengan die.. sambil tu aku bukak Facebook aku...
and banyak pulak notification aku kan... ade 12...
bagi aku banyak laa.. aku tak ade laa femous mane pon... hehehe.. :)
sekali bukak.. nah!! amik kau...
lebih pada Keding aku je... aku pon naik heran laa pulak kan...
ye laa.. bile mase pulak die online... sebab sejak dari tadi die dok mesej dengan aku...
bile mase pulak die online kan...
ye laa... bile tengok mase tu.. ade laa dalam 40 ke 50 minit yang lepas...
haa... terus aku tanye die... bile masenye die online...
 and die kate time die mesej mesej dengan aku...
baru aku perasan.. patot laa die macam lambat je reply mesej aku tadi...
dok layan Facebook die... hehehehe... :)

yang paling tak boleh blah laa kan...
time die tanye aku... aku tengah buat ape...
aku jawab aku tengah edit blog...
and then terus die cakap.. owh... yang aku pelat tu erk... hahaha..
time tu... aku tergelak besar jugak laa..
akhirnye... mesej aku kat Facebook die tu.. sampai jugak...
aku bagi link yang nie entry "Aku Pelat" nie kat die...
aku ingat die nie takkan bace blog aku nie...
akhirnye die bace jugak... hahahah...:)
dulu aku pernah jugak suruh die bace blog aku... tp, katenye...
die tak suke membaca... malas nak bace pepanjang laa.. 
banyak laa alasan die.. tp, entry tu.. memang aku taip untuk die pon...
and die bace... die bagitau aku laa kan... and aku happy!!
die kate.. memula die malas sangat nak bace blog nie...
sebab mesti panjang panjang kan...
tp, bile die tengok tajuk entry aku tu... die terus bace.. katenye.. tajuk tu nampak best je... hehehe
itu je sebenarnye aku nak cerite...
saje je tambah cerite yang laen laen sikit... hahaha...
ok laa.. bye.. Assalamualaikum.. :)

- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/