STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Done Mini Project !!

Wednesday, March 27, 2013

Done Mini Project !!

 
 
hye korang!!
 
kali nie aku kecoh sikit laa.. sebab satu daripada  projek aku daa siap..
boleh laa.. tinggal nak buat Rancangan Perniangaan je..
itu un nak kene hantar minggu depan jugak laa.. hahaha :)
 
okeh... kitorang dapat assignment dari pensyarah cyber kitorang..
asignment untuk Problem Base Task (PBT) laa...
kitorang kene ade grouping...
one group 2 orang.. so.. aku sekali dengan Mariatulqibtiah Binti Makhtar..
kawan baek aku sendiri laa kan.. hahaha...
kitorang ditugaskan untuk membuat perniagaan online... tak kire laa..
kitorang nak berniaga ape pun...
melalui blog ke... laman web sendiri ke... ape yang penting...
die perniagaan online.. hahaha...
 
so.. decide dengan Maria.. nak jual tudung...
tudung sendiri laa dengan membe rumah punye kan...
model model tudung pon dari budak rumah jugak.. hahaha... :)
salah sorang nye aku.. hahaha... saje nak promote sendiri...
tak caye nanti korang tengok okeh...
semalam kitorang daa present untuk blog daa...
semalam jugak aku tidow dalam pukul 5.30 pagi..
sebab hanye untuk menyiapkan kerje blog nie saje.. hehehe :)
selamat laa sepanjang buat blog tu ade membe yang setia menemani aku kan...
si Yana dengan si Hasrul..
tak ade laa aku mengantuk sangat kan....
 
okeh laa.. meh sini aku bagi gambar k...
malas da aku nak taip... hehehe.. :)
 
 
 haa,, tu laa designnye... tp, ingat k...
korang jangan order pulak..
kitorang wat blog nie pon sebab asignment je.. tak jual bebetul pon..
okeh.. hehehe..
meh laa tengok... klik je nie 
 
http://jualjualtudung.blogspot.com
okeh... bubay!! 
assalamualaikum... :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/