STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: 2 Years, 2 Weeks & 2 Days :)

Wednesday, March 06, 2013

2 Years, 2 Weeks & 2 Days :)

 
 
Salam tengah malam semuanye!!!
malam nie.. aku tengok nombor yang ade kat atas nie macam cantik laa pulak kan...
2,2, dan 2...
apekah tu erk ? hehehe... meh same same kite tengok okeh?
 
 haa... ini la die... cantikkan nombornye tu..
hehehe... itu un aku baru perasan tadi.. ye laa.. baru je beberapa minit yang lepas kan masuk hari nie..
harus laa perasan tadi.. hehehe...
itu pon lepas aku berblogwalking... hehehehe...
banyak jugak laa aku blogwalking tadi... lebih dari sepuluh blog la jugak...
sebab sebelum nie... aku tak pernah follow blog sampai lebih dari sepuluh nie..
paling maximum pon... dalam 5 blog je...
nampak tak yang aku seronok sangat berblogwalking nie... ahahaha
tak ado kojo laa katekan..
lepas tu sambil dengar lagu Apo Kono Eh Jang pulak kan...
lagu nie pulak aku baru je download...
so... tetibe je excited terlebih lak dengar + dengan video die sekali...
hahaha... :) penambah semangat untuk blogwalking pulak...
okay laa.. bye... ngantuk daa...
Assalamualaikumm :)

- Nurulamirah Binti Rajion -

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/