STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Spend Time With Zira Ash !!

Monday, June 24, 2013

Spend Time With Zira Ash !!



hye korang semua !! selamat petang !!!

sekarang nie musim jerebu kan....
kat kawasan rumah aku nie baru semalam nampak jerebu je...
duduk dalam rumah pon macam duduk kat luar.. sebab asap jerebu tu tetap masuk jugak...
sebab ade lubang-lubang hiasan di dinding rumah.. hahaha
sakit mate nie... tp, bile tutup mate rase best je.. hehehe.. :)

okeh... untuk entry kali nie.. aku nak cerite time zira datang rumah aku beberapa hari yang lepas..
hahaha.. ape laa aku nie.. besties datang rumah pon aku nak kecoh kan..
hehehe.. sebab tak ade modal nak update.. so... aku tengok gambar and wat laa story.. hehehe.. :)

untuk pengetahuan korang... si zira nie jarang tau datang lepak rumah aku...
hehehe... ade laa 2 kali die datang.. hehehe.. tp, memang susah laa..
aku je yang tak pernah datang rumah die nie..
tunggu je laa raye nanti.. ade rezki aku datang rumah kau ye zira...
hehehe...

okeh... check this picture laa okeh !!!
lame daa tak upload picture dalam blog nie.. hehehe.. :)












bak kate si zira ash time nak snap gambar2 nie...
"eh, aku suke tangkap gambar pakai camera nie..sebab die tak tunjuk jerawt satu pun kat muke kite.. hehehe... so.. percayalaa okeh... memang best ade camera nie!!
hahaha.. so... bestkan... cantik je gambar die.. aku pon suke.. sebab tak de laa nampak taik lalat aku yang berterabur nie.. hehehe.. 
and aku juga tak sangke.. yang dalam gambar-gambar nie aku senyum nampak gigi..
hahaha.. daa laa gigi berterabur... ade hati nak tunjuk lak kan.. hahaha
habis laa.. sat gi bile si pidot tu daa bayar line internet die.. gerenti aku kene bahan.... so.. siapkan diri.. hahaha.. :)

okeh laa.. thats all... bye bye !! :)

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/