STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Shopping Baju Raye :)

Friday, June 07, 2013

Shopping Baju Raye :)


hye blogger sekalian !!!
Now, aku kat kampung sebelah ayah aku di Alor Gajah.. ahaha.. :)
btw, tadi aku pergi Tampin...
mase pagi tu.. tengah aku syok tengok cerite korea Sassy Girl... tetibe je mak aku datang and kate..


"eh, ayah ajak p Tampin.. nak ikut tak ? "


ape lagi... tengah bosan kan... follow je laa... hehehe... sampai je sane.. parent aku nak pergi amik duit..
tp, die suruh aku dengan adek-adek aku stay kat satu kedai nie...
yang kitorang peliknye kan....sebelum nie, kalau parent kitorang nak keluarkan duit tu... okay je kalau kitorang ikut... tp,tidak untuk kali nie.. hehehe.. ade laa tu yang nak disembunyikan....
nyampah iter... hehehe..
dekat kawasan kedai yang kitorang kene tinggal tu... dekat sangat dengan KFC...and,
bile dapat tau adek aku baru dapat duit... aku terus cakap...


" weyh , belanje KFC weyh... air dengan kentang pon jadilah... "


terus kitorang pergi situ... sampai je parent aku... kitorang pon habis beli.. hehehe.. and meet our parent at kedai cermin mate.. hehehe.. ayah aku nak beli spek baru...
dapat laa dalam RM3++ hahaha...
selamat laa aku tak pakai cermin mate lagi.. kalau pakai...
mau suruh ayah aku beli jugak... sebab spec die cantik laa jugak.. memikat jiwa dan kalbu... hehehe..:)
lepas tu.. berjalan pergi kedai pakaian pulak...
nak beli jeans untuk adek lelaki aku... banyak jugak laa...
pelik giler... bile ditanye.. katenye, seluar adek semua daa pendek-pendek...
mula laa timbul perasaan dengki kat adek sendiri kan.. tp, tak ape... tengok je laa.. hehehe.. :)


mase otw pergi kedai pakaian tu.. ade satu kejadian..
time tu aku tengah minum air milo... and ade sorang mamat nie ikut belakang...
mase tu aku rase macam kureng selamat laa dengan that mamat kan...
sekali ayah aku perasan.. and terus kebelakang... and orang tu jalan sebelah aku...
dan lagi bercakap dengan aku... adek aku kate... orang tu mintak air sikit...
and yang paling penting... rupenye orang tu tak waras laa.. hehehe
patot laa aku rase semacam je bile die berjalan... huhuuh... takut siak...
and yang paling kureng nye laa...
adek aku boleh kate yang orang giler tu maybe ingat aku nie muke macam EX die...
gile punyer adek... hahaha.. :)
lepas tu boleh cakap kat aku...


"eh, nak report at Pidot laa.. "


senget je... and then... kitorang pergi ke kedai kaen...
nak beli baju raye... beli kaen je laa.. nak tempah je...
mase masuk sini.. aku daa jadi blank da... nak baju warne ape lak nie...
last-last aku beli warne merah dengan warne kuning... hehehe.. :)
and then ade mase, nak beli yang siap punyer terus.. hahaha..
untuk tahun nie... jikalau aku diberi kesempatan laa.... tema baju kurung aku...
nak buat baju kurung moden... hahaha... tp, aku terfikir jugak...
nak buat baju kebayalaa... tp, kene fikir 240 kali jugak...
kali terakhir aku pakai baju kebaya.... hm... mase aku form 3 kot.. hehehehe.. :)


okay laa... that's all for this entry !!!
bye bye !!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/