STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Siapa Yang Dengar Rintihan Aku ?

Saturday, June 15, 2013

Siapa Yang Dengar Rintihan Aku ?



hye blogger's !!!

hari nie.. aku hanya nak meluahkan ape yang aku rase selepas aku tak ade kerje hendak dibuat.. entry yang aku nak buat hari nie.. ade berkaitan dengan hati aku yang sangat-sangat merindukan kekasih hati aku.. huhuh...

seksa bile berjauhan nie.. lame daa tak jumpe dengan die... dulu.. mase aku dalam keadaan seorang pelajar... Maria membe baik aku sentiasa dengar rintihan aku bile aku menangis... and dulu jugak.. aku selalu menangis dekat tangga rumah aku... and aku jugak masih ingat... ade satu hari tu.. aku menangis.. and mase tu.. jam menunjukkan dalam pukul 2 pagi macam tu laa... and Maria sedang skype dengan 'abg' die.. hehehe.. and dalam waktu pukul 2 pagi tu jugak aku boleh keluar rumah and menangis kat tangge rumah aku.. oh, lupe aku nak bagitau korang.. nie bukan tangge kat rumah teres tu okeh.. kitorang stay kat rumah flat je...

and mase kat tangge tu.. aku menangis teresak-esak... seorang diri mase tu... and aku tak sedar pon yang Maria keluar and duduk sekali dengan aku kat tangge... and sambil tu.. kitorang minum air milo panas.. and maria jugak tanye aku kenape aku menangis ? and itu salah satu kenangan yang paling aku tak pernah lupekan...

and sekarang... kalau aku menangis tengah-tengah malam pon.. tak ade siapa pon yang tau....aku tak tahu... ape sense yang die ade kat aku... sebab setiap kali kalau aku menangis.. mesti die akan tau.. tp sekarang tak ade daa semua tu.. aku pulak yang akan menanggung sendiri....sesungguhnye, aku sangat rindukan mase itu...

aku menangis ? si die pon tak tahu yang aku menangis... sekarang hubungan aku dengan die daa tak same macam dulu.. jarang sangat-sangat mesej... and die pon macam tak amik tau sangat daa pasal aku.. mesej pon selalyu sangat reply lambat... die lebih leka membuat sesuatu daripada aku...lebihkan game...haha.. macam budak kecik... tak macam dulu... tp, aku tak pernah nak salahkan die... sebab aku memang tak sempurna untuk die... tak macam die nak....

tp, aku sedih... ade mase.. air mate aku nie akan mengalir sendiri... aku sendiri tak tau kenape aku menangis.. maybe kadang-kadang aku teringat kenangan-kenangan manis yang pernah terjadi dulu.... and akan berterusan sampai aku tertidor...

aku jugak tidak akan menangis di depan parent aku... sebab aku tak nak parent aku tau yang aku sedang sedih...actually, memang seksa menahan perasaan macam nie... ape-ape pon.. aku still kene teruskan hidup...

arghh!! nak nanges lagi... okeh laa.. chou lu okeh... bye bye !!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/