STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Adekah Mase Aku Semakin Hampir ?

Tuesday, June 11, 2013

Adekah Mase Aku Semakin Hampir ?



selamat malam semua reader's and blogger's....

malam nie aku nak bercerite mengenai mati....
erm... mati... ape yang korang akan fikir mengenai mati.... ????

kebelakangan nie... aku selalu sangat memikirkan mengenai mati...
mati adalah sesuatu yang sangat perlu diingati oleh semua umat manusia right ?
aku bukan laa seorang yang alim...
aku selalu je buat dose...
tetapi, bile aku terfikir kan mati... seluruh badan aku menggigil....
macam orang kesejukan laa....

memang kebelakangan nie jugak.... aku terfikir...
and aku jugak selalu bermimpi buruk....
setiap mimpi yang aku alami.. akhirnye... aku akan pergi meninggalkan dunie nie...
bile bangun tidur je... aku mampu mengucapkan syukur sebab masih lagi bernyawa...
terkadang bende-bende macam nie buat aku terfikir...
adekah mase aku daa hampir ????

kalau dulu.... kalau laa aku nak keluar rumah...
aku tak pernah fikir... kalau laa aku keluar nanti.. tetibe aksiden ??
and time tu aku tak sempurnakan sembahyang yang wajib lagi ?
ape akan jadi kat aku ?
ape akan jadi kat jasad aku semasa roh aku ditarik nanti ?

tapi, sekarang .. kalau aku nak keluar... mesti aku akan fikir mati jugak...
bile aku tak sempurnakan 5 waktu tu... aku akan fikir...
macam mane kalau ape-ape jadi kat aku bile keluar nanti ?

semuanye bakal terjadi kan ?
semua yang hidup akan pergi jugak menghadap Yang Maha Esa kan ?
tak kire muda ke tua ke ...
yang pasti... masenye akan tibe juga....:)

" disini... aku nak mintak ampun kepada semua readers... kalau ade tersalah tulis ape-ape yang menyakitkan hati korang ke... aku jugak nak mintak ampun kepada semua bff aku.. Maria, Baby, Yana, Ruzaini, Fara, Wanie, Bella, Zyra, nad, yatt, zazila... and Firdaus...aku mintak maaf sangat-II... paling aku nak mintak maaf.. dekat Baby and Firdaus.. Bby, aku mintak maaf sangat sebab terkadang mase semester enam tu.. kite bergaduh sebb kite sendiri tau kan.. and Firdaus.. aku mintak maaf jugak kat kau... sebab aku tak boleh jadi yang macam kau nak.. and selalu bagi harapan dekat kau.. aku seksa  perasaan aku... ampun kan aku erk..."

"kat ibu and ayah... akak mintak ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki... ampunkan kesalahan kakak dari akak baby sampai sekrang nie.. yang tak habis-II buat masalah...and aida and Asyraf... pon same.. sebab aku selalu buli korang.. bukan ape.. sebab korang je laa aku boleh buli sekrang... member tak de daa yang dekat kan.. hehehe.."

itu je laa... pape pon... gud night korang semua !!!

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/