STATUS UPDATED!
Ya Allah, Kau Lindungilah Orang Orang Yang Aku Sayang Dari Hasutan Syaitan, Kau Peliharalah Kami Ya Allah.. :')
Journey Of Myra Mia's Life: Nothing To Say..

Tuesday, June 18, 2013

Nothing To Say..



hye to all blogger's !!

entry kali nie.. aku tak de banyak bende pon nak bebel... actually, saje je nak buat entry baru.. and aku sendiri tak dapat nak tidow !! tadi daa baring da.. melingkar dengan selimut... last-last mate tetap jugak tak nak tutup... tetibe teringat kat blog... and memandangkan hari nie ada lah hari yang penting untuk aku dengan pidot.. hehehe.. :)

tengahari tadi.. lepas je bella pergi interview ditemani oleh her boyfie... aku stay je rumah.. die datang semata untuk suruh aku rase speghetti buatan die.. hehehe... and then.. aku solat.. and aku layan hindustan... mase tengah layan citer tu.. aku letak phone bawah kerusi.. memandangkan aku di atas sofa kan time tu.. hehehe.. and secara perlahan-lahan aku punye mate tertutup... hehehehe...

tibe-tibe phone aku bunyi.. heheh.. menandakan mesej masuk... and then time tu memang aku tak ade hati langsung nak bukak phone.. tp, hati aku ni.. desak suruh tengok jugak phone aku time tu.. hehehe...tup-tup!! name "ADEK AUSH" yang keluar.. hahah.. terkejut aku.. terus aku bukak mesej tu... mesej dengan die time tu.. dalam keadaan yang sangat mengantuk.. hehehe...

and aku tak sangke pulak mase 17 JUN tu maxis bagi mesej free kan.. call aku tak tau laa... sebab bile aku mesej dengan die.. aku asyik laa bukak *122# semate-mate nak tengok baki kredit.. memandangkan kredit aku time tu tengah ciput je kan... so.. kene laa check kan... and terkejut lak sebab baki tu tak berginjak langsung.. hahahaha.. :)

bile aku bagitau pidot.. die boleh kate..."aah, memang laa.. free sampai pukul 12 malam nie je.. lepas nie kite un stop mesej laa.. pakai whatsapp lak.." hahaha... macam bengong je aku.. sebab dari tengahari time aku mesej tu.. aku tertanya-tanye dengan kredit aku sendiri.. hahaha...

and aku jugak baru sedar... yang hari nie daa genap aku dengan pidot 2 tahun 4 bulan.. haish... dalam mase due tahun nie... macam-macam daa jadi... terkadang letih nak menangis bile masing-masing sakit kan.. hehehe.. dulu.. mase genap 2 tahun.. aku berkobar gile nak ingat hari tu.. lepas tu.. mase kejadian aku bergaduh dengan pidot.. aku malas nak ingat tarikh di mana aku terime die dalam hidup aku... aku nak lupekan.. sebab.. bile muncul je hari nie.. aku dengan die mesti akan bergaduh... tak pernah berbaek.. so.. aku amik keputusan untuk lupekan tarikh nie.. biarlah mase tu berlalu dengan kenangan yang tercipta... ceeewaaahhh !! jiwang tak ? hehehe

dan memang aku lupe.. tp, aku tak akan dapat tidow pada malam 17 tu.. aku jadi susah sangat nak tidow... tp, penah satu hari tu.. aku letih... and then hari tu 17 haribulan laa.. aku jadi tidow cepat laa kan.. sebab letih punye pasal.. and malam tu.. pidot calling... and aku cakap laa yang aku nak tidow.. time tu dalam pukul 11 macam tu laa... and pidot boleh cakap "eh, bukan malam 17 selalu kamu susah nak tidow ke ? kan "
and time tu aku terkejut gak.. sebab die ingat tarikh tu.. huhuhu... terharu gilak.. !!!

untuk beberapa bulan nie.. aku sering bergaduh dengan die.. sebab masing-masing tak berjumpe lagi kan... nak jumpe ade beberapa halangan.. lepas tu.. salah seorang yang terlalu busy.. and pihak yang tak busy nie.. tak habis-habis mengacau... hehehe.. and dengan kehadiran 'madu-madu baru' aku... Joran Pancing and Tab.. akan datang Kereta biru-biru pulak.. hahaha.. :) yang menghubungkan kami hanye lah mesej sahaja... and jarang sangat calling daa sekarang sejak maxis buat calling seringgit tu selepas pukul 2 kan... "salahkan maxis!!" kate pidot.. hahaha..

"awak.. kat sini kan.. kite nak mintak maaf tau.. sebab kite selalu salah kan awak macam-macam tau...lagi-lagi lepas kite jadi penganggur nie.. hehehe.. ampun yaa pak pidot.. kite tau.. masing-masing buat perangai sebab masing-masing mamberontak nak berjumpe kan.. hahah.. ampun.. kite sendiri jelez bile awak keluar dengan member.. kalau dulu nany jelez dengan kite.. sekarang kite lak jelez dengan die..sebab die ade je mase nak berjumpe dengan yard.. hehehe.. ampun ye awak.. and semoge hubungan kite nie berkekalan.. amin.. "

0 00 Komen:

Post a Comment

 
Template Protected. All right reserved since 3 December 2012. Author + Design By Nurul in http://www-duniaphotoscape.blogspot.com/